Er det noen som gir babyene miniform dråper? Og merker dere effekt av det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er det placebo på en baby?Miniform er placebo, iallefall mot kolikk, kan være det er fordi det ikke er kraftig nok virkning, men her er en link iallefall: https://helsenorge.no/sykdom/mage-og-tarm/kolikk
Hvordan er det placebo på en baby?
Probiotika? Det har jeg ikke hørt før! Fortell!!Kan være mer placebo på foreldrene enn spedbarn
Det programmet som går på nrk sa det samme, folke...helse? Info? Husker ikke hva det heter.
Jeg bare går utifra infoen
Men probiotika!! Har nå en baby som ikke har luftbesvær pga det! Anbefales sterkt!![]()
Probiotika? Det har jeg ikke hørt før! Fortell!!![]()
Kjøpte Semperdråper i dag selv. Hun på apoteket sa at man bør rådføre seg med lege før bruk til barn under ett år. Jeg tenker at det høres unødvendig ut. Noen som snakket med legen før bruk?
Det er fordi probiotika bosetter seg i tarmene til baby, og formerer seg.
Derfor er det viktig at man spesifiserer at det er til spedbarn, slik at man ikke kjøper "voksen-probiotika", men kun produkter som er til barn!![]()
Kan dei semper dråpane funka mot sin hensikt,tru? Mini har jobba heise dei to siste nettene.. Då har me prøvd dråpa på kvelden,og ho ligge å presse og slite heise.. :-/
Semper dråper er jo "tilskudd", skal taes hver dag og kun en gang om dagen. Ikke som miniform.
Eg har ikkje prøvd miniform, kun semper dråpane (to kvelder). Dei nettene jobba ho meir "enn vanli".. I går gløymte eg faktisk å gi ho, sove so ein dupp sio kl.16 omtrent..begynte litt å lura då om da faktisk ikkje va nåke godt for tøtto,og at da faktisk kunne gjera magen verre..?!