miniform

Godemine

Gift med forumet
Junibarna 2015
Har sett det er flere her inne som gir miniform til barna?
Hjelper det mot magesmerter/luftsmerter? Jenta mi har mye vondt i magen .. men lurer på om det kan være for tidlig å gi miniform?
det står på pakka at det hjelper mot kolikk, men det har nok ikke jenta mi ..
Fikk dere beskjed av helsesøster å prøve eller kan jeg gjøre det uten å høre med henne?

Håper noen kan hjelpe meg! [;)][:)]

jeg har sluttet med det nå,er mot kolikk.men er ikke bra med de vist,kan skade sentralnervesystemet og no greier,fikk et skriv av kiropraktor om det,hjalp ikke så veldi heller..

Hm, da spørs det om jeg har lyst til å prøve likevel! [8|]

Er det noen av dere som har noen tips mot mage/luft smerter da? Hva gjør dere? [;)]

ORIGINAL: Godemine

Hm, da spørs det om jeg har lyst til å prøve likevel! [8|]

Er det noen av dere som har noen tips mot mage/luft smerter da? Hva gjør dere? [;)]

Her funka det med fenikkelte, jeg drakk et par-tre kopper hver dag og Oda fikk et par ml i en sprøyte en gang om dagen.

har ikke prøvd minifom selv, men svigerinna sverger til det. Sier de har fått et nytt liv etter at de begynte å bruke det. Har jo hørt at de ikke annbefaler det pga det inneholder hormonforstyrrende midler men.....

Brukte minifom til Melinda, og det funket på henne. Men trengte bare bruke det en liten stund. Men  kiropraktor kan og funke mot luft. Gikk til kiro med melinda og han sa at det ikke trenge å være i magen problemet lå. At det var noe lengre oppe som forutsaket luften i magen. Så kunne kunne vurdert det og. melinda trengte kun 2 behandlinger der, men hun var stiv i nakken og rygg. Men ondten forsvant. Etter hun var ferdig med behandlingene var hun en helt ny fornøyd, smilende liten jente[:)]

Har ikke brukt minifom vi da...vi gikk på maltekstrakt og skal si det har funket[;)]

Back
Topp