Vinaja Blir kjent med forumet 20 Mai 2011 #1 Hei ! Er det sandt at miniform er skadelig for babyen ? Jeg har gitt det til min 3 uker gammle sønn da han sliter med magen ?
Hei ! Er det sandt at miniform er skadelig for babyen ? Jeg har gitt det til min 3 uker gammle sønn da han sliter med magen ?
Lillesnille Forumet er livet 20 Mai 2011 #2 Ble ikke de påstanden trukket tilbake.. Jeg har gitt til min tidligere..
L *Labambie Forumet er livet 20 Mai 2011 #3 Det VAR iallefall, hormonforstyrrende osv osv... Om det er det fremdeles vet jeg ikke...
Vinaja Blir kjent med forumet 20 Mai 2011 #4 Hehe ok minifom, ennå godt og høre at jeg ikke gjør noe galt, da prøver jeg litt til og ser om det blir ro og natte søvn hos oss ;-)
Hehe ok minifom, ennå godt og høre at jeg ikke gjør noe galt, da prøver jeg litt til og ser om det blir ro og natte søvn hos oss ;-)
bondekone Forumet er livet 20 Mai 2011 #5 vet at vi fikk beskjed om å ikke gi det til ungen pga hormonforstyrende stoffer av legen da jeg ammet jentungen her for 4år siden
vet at vi fikk beskjed om å ikke gi det til ungen pga hormonforstyrende stoffer av legen da jeg ammet jentungen her for 4år siden