miniform=gift

Mika84

Glad i forumet
herregud for et fantastisk produkt!!!!!!!!!!!!!! hele kroppen til snuppa mi dirrer etter jeg har gitt henne det, er jo helt vannvittig hvor mye luft og bæsj som kan befinne seg i en så liten kropp..

tar tilbake dette!! Begynte bra men der sluttet det også.. kolikk anfall fra helvete hver gang jeg har gitt henne det! Slim, kramper, 3 t lange intervaller og noe som ser ut som sjøgress som liksom skal være avføring..

Så nå måtte vi slutte med miniform - var jo rene giften for snuppa mi dette![&o]

Noen som har opplevd det samme???

Vi hadde ikke overlevd uten de dråpene, så er helt enig med deg :D

Det redder mye av dagen her og [;)]

Hmm! Kanskje jeg skal prøve det!

Mini har mye magevondt. Men ikke sånn hun skriker mye, men når hun har vondt ligger hun å oller mye og sover ikke pga dette.

Dagene hun ikke har vondt sover hun stortsett hele dagen

oppdatert

hvor lenge har hun fått det?
Her funker det som fjell!

begynte med det i går ettermiddag.. funket fett første dosen, men deretter gikk det dårlig gitt[&o] hun har aldri vært i nærheten av å ha så vondt hun har hatt etter jeg prøvde det

ok, vi er på 3 dagen nå og han har fortsatt helvetes timene på kvelden men presser ikke så mye og er jevnt over roligere resten av dagen. Men han har kolikk da, så det må behandles med mer enn miniform..

ORIGINAL: SunShin

ok, vi er på 3 dagen nå og han har fortsatt helvetes timene på kvelden men presser ikke så mye og er jevnt over roligere resten av dagen. Men han har kolikk da, så det må behandles med mer enn miniform..

Jenta mi har også kolikk, men skal vel ikke bli verre?? ringte legevakten og de sa i hvertfall at jeg måtte slutte med engang med det og ringe fastlege i morgen[:'(]

Såpass ja.. nei verre skal det ikke bli. Her er det veldig opp og ned da. Noen dager er greie og andre ett rent helvete..

ORIGINAL: SunShin

Såpass ja.. nei verre skal det ikke bli. Her er det veldig opp og ned da. Noen dager er greie og andre ett rent helvete..

nei her var det ille fra før men nå er det 20 ganger verre[&o]

Går dere til noe behandling for det eller?

nei, men skal til kiropraktor

det tar noen dager før minifom tar full efekt. må liksom komme seg igjennom systemet.

her hadde vi ikke overlevd uten. lillegutt svelger unna så utrolig mye luft når han spiser, selv om vi raper han 4-5 ganger under hvert måltid så er det fortsatt en del igjen. hatt utrolig mye luft vondt før vi begynte med det. men det har slipt masse, så kommer til å fortsette å bruke det

ORIGINAL: Arizza

det tar noen dager før minifom tar full efekt. må liksom komme seg igjennom systemet.

her hadde vi ikke overlevd uten. lillegutt svelger unna så utrolig mye luft når han spiser, selv om vi raper han 4-5 ganger under hvert måltid så er det fortsatt en del igjen. hatt utrolig mye luft vondt før vi begynte med det. men det har slipt masse, så kommer til å fortsette å bruke det

men ble mye verre før bedre?

Det skal vel ikke bli verre. men kan jo være at det er noe i minifom'en som hun ikke tåler rett og slett.

jeg synes og mini ble værre av minifom! 

Eldste min ble mye verre av MINIFOM`en.. [&:]

Og nå er det så mange motsigende meninger om den, så jeg ville ikke brukt den igjen.

miniform= gift???
mika??
"tar tilbake dette!! Begynte bra men der sluttet det også.. kolikk anfall fra helvete hver gang jeg har gitt henne det! Slim, kramper, 3 t lange intervaller og noe som ser ut som sjøgress som liksom skal være avføring.. "

sikker på at krampene ikke er epilepsi då??

og den "sjøgress" avføringen har min lille gutt han også, og vi har ikke miniform på han siden det hadde absolutt ingen effekt (forsøkte i litt over en ukes tid) og denne typen avføring kom to uker etter miniform slutt...

Back
Topp