Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: siljegulli
Tror ikke så mange gir det da det kan være hormonforstyrrende.....
Har du prøvd annet? Sukkervann, amme-te, fennikel-te, massasje....
ORIGINAL: siljegulli
Tror ikke så mange gir det da det kan være hormonforstyrrende.....
Har du prøvd annet? Sukkervann, amme-te, fennikel-te, massasje....
ORIGINAL: crispus
ORIGINAL: sjukesøster
Minifom
"Dosering: Dråper: Ved 3-månederskolikk gis 10 dråper før hvert måltid. Behandlingen pågår så lenge tegn til kolikkbesvær foreligger. Fås ingen effekt bør lege kontaktes etter 2-3 dager
Egenskaper: Klassifisering: Overflateaktiv silikonpolymer. Virkningsmekanisme: Gjennom en forandret overflatespenning forhindres skumdannelse, og gassbobler i mage og tarm påvirkes slik at de sprekker og elimineres lettere. Absorpsjon: Absorberes ikke. Utskillelse: Utskilles uomdannet i avføringen."
ORIGINAL: Chocolate girl
Langvarig bruk av miniform er IKKE anbefalt, men noen uker mener de ikke er skadelig (problemet er at mange brukte det forebyggende før barnet i det hele tatt fikk luft i magen over lenger tid..). Så alt med måtehold sier nå jeg..
Men jeg prøvde å gi snuppa fennikel te istedenfor, og det hjalp mye! Har fortsatt vondt i magen til tider, men roer seg mye fortere nå, må ikke trave rundt og bære henne i flere timer, trenger bare å sitte og bysse henne litt, og hun kan nå være våken uten å skrike! Så prøv fennikel te først vil jeg anbefale, det er tross alt et mer naturlig produkt. men både HS og legen har her anbefalt miniform, men jeg sa at jeg ville prøve fennikel te først :)
hva er galt med Natusan da?