Minifom

Frkn

Forelsket i forumet
Hei! Min datter sliter litt med luftplager om natten og om morgenen. Ellers på dagen virker hun helt fin. Har nå gått til innkjøp på minifom, men på pakningen står det at jeg skla bruke det før hver amming. Kan jeg bruke det f. Ex bare ved kvelds ammingen, siden det er der problemet ligger?

Noen som har erfaring med minifom her?

Begge gutta mine gikk på Minifom. Luftplager er som regel noe som bygger seg opp i løpet av hele dagen, så personlig hadde jeg gitt før hvert måltid - slik at dråpene får full effekt. [emoji106]

Du spiser ikke noe som den lille magen til veslesnupp ikke er så glad i? Du kan også hjelpe henne med å få ut luft, både ved å ta pauser i ammingen for å rape, og presse bena opp mot magen i ny og ne for å få ut litt fis. [emoji5]

Håper det blir bedre for dere snart, ikke noe godt for noen når de små plages, stakkars.

Har prøvd å kutte ut diverse måltider. Mer ingen ting gjør noe forskjell. Hvordan gir du minifom? Dråper i munnen på babyen?

Begge gutta mine gikk på Minifom. Luftplager er som regel noe som bygger seg opp i løpet av hele dagen, så personlig hadde jeg gitt før hvert måltid - slik at dråpene får full effekt. [emoji106]

Du spiser ikke noe som den lille magen til veslesnupp ikke er så glad i? Du kan også hjelpe henne med å få ut luft, både ved å ta pauser i ammingen for å rape, og presse bena opp mot magen i ny og ne for å få ut litt fis. [emoji5]

Håper det blir bedre for dere snart, ikke noe godt for noen når de små plages, stakkars.

Har prøvd å kutte ut diverse måltider. Mer ingen ting gjør noe forskjell. Hvordan gir du minifom? Dråper i munnen på babyen? Og fungerte det?

Har prøvd å kutte ut diverse måltider. Mer ingen ting gjør noe forskjell. Hvordan gir du minifom? Dråper i munnen på babyen? Og fungerte det?

Jeg ga på skje. [emoji106] Med Minifom, ordentlig raping, og fjerting, så ble det en del bedre. Lillebror var litt urolig på kveldene åkkesom, men hjalp veldig på storebror. [emoji3]

Dryppet rett i munnen til baby, 10 dråper før pupp, hvert måltid, mener jeg å huske. God effekt!

Back
Topp