Noen som bruker det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er litt desperatSkal ikke være så bra å bruke det pga hormonforstyrrende stoffer (har jeg lest).
Forstår det, har vært inne på tanken å.bruke det selv. Babyen er veldig plaga av luft her :/Er litt desperatHan hyler når han promper.
Har sendt mannen på apoteket. Får så vondt av miniForstår det, har vært inne på tanken å.bruke det selv. Babyen er veldig plaga av luft her :/
Må ikke ha resept nei, bare spør etter det på apoteket, det står i kjøleskap så er bak disk [emoji846]Føler ikke semper funker og luft er problemet så da tror jeg ikke malt funker. Må man ha resept?
Det var godt å høre!Skal ikke være moe hormonforstyrrende i miniform nå lenger har jeg lest et sted. Var det før, men skal være fjernet nåjeg fikk også bekreftelse på det av legen (stoler mer på han en min hs)
Hvor mye og ofte? Starter imorgenJeg bruker det til min gutt å det funker fint på han![]()
Mannen fikk tak i detMå ikke ha resept nei, bare spør etter det på apoteket, det står i kjøleskap så er bak disk [emoji846]
Så bra, håper dere får god effekt [emoji4] Funka kjempe bra på storebror [emoji1303]Mannen fikk tak i det![]()
Håper virkelig detSå bra, håper dere får god effekt [emoji4] Funka kjempe bra på storebror [emoji1303]
Plastskje var lurt! Får prøve å gi det førвrυĸer мinifoм нver dag, gir rett før нvert мåltid. og det virĸer вra нer[emoji4] 10 dråper på en plaѕt-ѕĸje.
"вlandeѕ jo мed мelĸa i мagen υanѕett.. ѕå ѕpiller det no rolle å gi på ѕĸje eller нa det oppi мelĸa?" нar jeg alltid tenĸt! мen det ѕĸal viѕt gi ѕtørre virĸning ved å gi мed ѕĸje i forĸant!
ѕånn er det нer og. вlir нelt нyѕteriѕĸ. нelt aĸĸυtt! aĸĸυrat ѕoм oм нan ѕover ĸjeмpe godt..og вrått våĸner og ѕĸriĸer fordi нan нar мiѕta ѕмoĸĸen. gir ѕмoĸĸen og нan вegynner å ligge υrolig, вlir ѕυtrete.. мiѕter ѕмoĸĸen.. gir igjen..og enda en gang. ѕå tar нan нelt av. og da er нyѕteriet igang!Plastskje var lurt! Får prøve å gi det førHan blir bare så akutt hysterisk sulten.