Minifom

BilFrue

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerskattene 2023
Noen som har erfaringer med Minifom?

Kan det tas sammen med Mycostatin?

Så bra! Da prøver vi det!

Lurer på om lille får vondt i magen av Mycostatinen :-(

Evt så er det biolaen jeg drikker, skal hvertfall droppe den..

Bare husk å si at det er minifom dråper du skal ha :-) jeg kom hjem med noe annet! :p

Lykke til! Ikke noe gøy når di har magevondt...

Bare husk å si at det er minifom dråper du skal ha :) jeg kom hjem med noe annet! :p

Lykke til! Ikke noe gøy når di har magevondt...

Ja, jeg kjøpte i går. Var bare litt avventende med tanke på trøsken.

Nå skal jeg i tillegg kjøre intervalltømming. lille stresser voldsomt ved brystet, hikker mye og er plaget med luft. Verdt et forsøk.

Lille har ligget til brystet i hele kveld, av og på.. Hvor ofte ville dere gitt da?? Ga når vi "begynte"..

Jeg har samme mistanke her fordi det begynte når jeg begynte å gi henne Mycostatinen:(
Lurer på det samme! Føler vi er på vei mot kolikkbaby her...hun har vært fryktelig urolig i det siste og skriker mye hvis hun ikke får ligge på puppen eller bæres rundt på. Mener dette startet etter oppstart av Mycostatin:(

Lurer på det samme! Føler vi er på vei mot kolikkbaby her...hun har vært fryktelig urolig i det siste og skriker mye hvis hun ikke får ligge på puppen eller bæres rundt på. Mener dette startet etter oppstart av Mycostatin:(

Samme her. Skal hør med legen i dag. SKAL ha tabletter nå!!!

Det er faktisk en bivirkning... :-(
Hvordan gir du medisinen?
Jeg ga den med sprøyte, men hun spyttet det meste ut. Fikk beskjed av lege om å stoppe behandlingen av henne for hun viste ikke lenger tegn på trøske. Etter at jeg stoppet medisineringen så har hun blitt mye bedre.

Jeg ga den med sprøyte, men hun spyttet det meste ut. Fikk beskjed av lege om å stoppe behandlingen av henne for hun viste ikke lenger tegn på trøske. Etter at jeg stoppet medisineringen så har hun blitt mye bedre.

Ok. Ga også med sprøyte, men lurer på om der er så sterkt for magen. Skal bare pensle i munnen fremover.

Back
Topp