Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har brukt begge deler her![]()
Reddet hverdagen her![]()
Hadde motsatt effekt enn den skulle her![]()
Så bra! Da prøver vi det!
Lurer på om lille får vondt i magen av Mycostatinen :-(
Evt så er det biolaen jeg drikker, skal hvertfall droppe den..
Bare husk å si at det er minifom dråper du skal hajeg kom hjem med noe annet!
Lykke til! Ikke noe gøy når di har magevondt...
Jeg har samme mistanke her fordi det begynte når jeg begynte å gi henne MycostatinenSå bra! Da prøver vi det!
Lurer på om lille får vondt i magen av Mycostatinen :-(
Evt så er det biolaen jeg drikker, skal hvertfall droppe den..
Jeg har samme mistanke her fordi det begynte når jeg begynte å gi henne Mycostatinen![]()
Samme som gjøres her. Om hun vil på igjen innen en time så gir jeg ikke ny dose. Venter 2-3 timer før hun får ny dose.Lille har ligget til brystet i hele kveld, av og på.. Hvor ofte ville dere gitt da?? Ga når vi "begynte"..
Jeg har samme mistanke her fordi det begynte når jeg begynte å gi henne Mycostatinen![]()
Lurer på det samme! Føler vi er på vei mot kolikkbaby her...hun har vært fryktelig urolig i det siste og skriker mye hvis hun ikke får ligge på puppen eller bæres rundt på. Mener dette startet etter oppstart av MycostatinJeg har samme mistanke her fordi det begynte når jeg begynte å gi henne Mycostatinen![]()
Samme her! :0Hadde motsatt effekt enn den skulle her![]()
Lurer på det samme! Føler vi er på vei mot kolikkbaby her...hun har vært fryktelig urolig i det siste og skriker mye hvis hun ikke får ligge på puppen eller bæres rundt på. Mener dette startet etter oppstart av Mycostatin![]()
Jeg ga den med sprøyte, men hun spyttet det meste ut. Fikk beskjed av lege om å stoppe behandlingen av henne for hun viste ikke lenger tegn på trøske. Etter at jeg stoppet medisineringen så har hun blitt mye bedre.Det er faktisk en bivirkning... :-(
Hvordan gir du medisinen?
Jeg ga den med sprøyte, men hun spyttet det meste ut. Fikk beskjed av lege om å stoppe behandlingen av henne for hun viste ikke lenger tegn på trøske. Etter at jeg stoppet medisineringen så har hun blitt mye bedre.