minifom??

Annicken

Forumet er livet
kan noen fortelle meg litt om det, og hvor jeg kjøper det ???

Bra du minte meg på det. Må kjøpe ny imorgen[:)]

takk=)
det der skal jeg ha =)

hvor lenge kan man bruke det da? fikk beskjed om å begrense bruken av den..
men den hjelper ivertfall!

leste på nettet at det er finni ut at det ikke er bra,så de skal gå mer og mer vekk i fra det vist..??tenkt å kjøpe selv jeg,men ikke gjort det enda

minifom blir ikke tatt opp i kroppen, det kommer ut med avføringen. virker etter 30 min fra det er gitt, trenger derfor ikke bruke det hele dagen for effekt. hvis barnet er urolig på kvelden  gi det bare da feks. hadde det vært veldig farlig så hadde det blitt trekkt tilbake fra merkedet . og det selges jo enda ...

ORIGINAL: AnetteK

Jeg har begynt å bruke det i dag.. spent på hvor lang tid det tar før jeg merker noe forskjell...

jeg har kjøpt det,men ikke prøvd enda.vet ikke hvor lang tid det tar jeg?

han på apoteket her sa til meg at om d brukes over for lang tid, så kan d gå ut over forplantningsdyktigheten til babisen.. men ikke farlig å bruke d over kortere perioder..

ORIGINAL: annelis

han på apoteket her sa til meg at om d brukes over for lang tid, så kan d gå ut over forplantningsdyktigheten til babisen.. men ikke farlig å bruke d over kortere perioder..

ok..men hvor fort virker det?fra første gang de får det?

jeg merket forskjell på lillepia mi allerede ca en time etter at hun fikk d.. virker som om hun har det MYE bedre nå!![:D]

helsesøster sa til meg idag at om det hjelper, så kan man bruke den til babyen er 3 mnd...

man gir til hvert måltid da?i to uker..?

jeg har testet med minifom bare til kvelden og det funket ikke. men gir jeg til alle måltider blir det mindre grining.

Back
Topp