minicolor

20092012

Glad i forumet
hadde blondt hår tidligere, farga det brunt med nå har det blitt litt bleika i sommersola,
kjøpte meg minicolor som jeg skal ta ikveld, meeeen lurer på om ting....

det står at du skal vaske håret først....men shampoo og balsam da eller? bare shampoo? bare vann?

har hørt at fargen sitter dårligere hvis du vasker med balsam, har også gått 4 dager uten å vaske håret for å få fargen til å sitte[8D]

noen som vet eller har noen tips om minicolor'n? aldri prøvd før...

ja det var liksom det jeg tenkte også, men står jo på pakken at håret skal vaskes først da så ble så usikker på HVORDAN vaskes da liksom?[8D]

Grunnen til at du skal vaske håret først, er fordi det ikke skal være noe i håret ditt som ødelegger for fargen.. Gjør ikke noe om du ikke har vasket det, hvis du ikke har brukt produkter i håret.. Og går bra med sjampo og vann, men helst ikke balsam, siden det ofte ligger som en ''hinne'' rundt hårstråene... Men, hvis det skal påføres i vått hår, må du jo selvfølgelig vaske det.. Det skal stå i bruksannvisningen :) Håper dette var til hjelp :)

da blir det shampoo og vann da det skal påføres og kammes gjennom i vasket og håndkletørt hår,
deeeen lille eska for såååå masse penger da vettu, har ikke råd til å feile [8D]

takk jenter[:)]

Back
Topp