Mini-pille

Guriks

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Noen som har begynt på det? Har legetime på torsdag, men er så usikker på om jeg vil starte de da jeg hører at mange blør mye og lenge..

Har resept inne men inne startet med det enda... Har ikke fått tilbake mensen enda og vil mer en gjerne slippe så lenge det går.. Fikk mye små blødninger mellom mensen og ble ganske hissig sist jeg gikk på de.. :p men er bare for en periode jeg tar de isåfall..

Har resept inne men inne startet med det enda... Har ikke fått tilbake mensen enda og vil mer en gjerne slippe så lenge det går.. Fikk mye små blødninger mellom mensen og ble ganske hissig sist jeg gikk på de.. :p men er bare for en periode jeg tar de isåfall..
Har ikke fått den tilbake jeg heller. Egentlig mer interessert i spiral, men vet ikke om jeg gidder når vi antagelig skal prøve på en til om ikke så lenge ;)

Jeg bruker den og fikk faktisk mens igjen idag etter 4 uker siden starten av forrige mens og sånn var syklusen min før graviditeten. Ca 28/29 dager.:)

Har ikke fått den tilbake jeg heller. Egentlig mer interessert i spiral, men vet ikke om jeg gidder når vi antagelig skal prøve på en til om ikke så lenge ;)

Jeg har og sagt jeg vil ha spiral.. Må få meg en time hos gynekologen tror jeg. Spennende da, hvor lenge mellom tenker dere? :)

Ja, og blør hele tiden.

Eg går på dei og blødde litt heilt i starten og har ikkje blødd sidan. No er det ca 2 mnd sidan eg starta på dei :)

Eg har begynt på dei,men eg har gått på dei i 8 år å er veldig fornøgd.eg har mystete mensen bår eg har gått på dei.no når eg begynte har eg hatt blødninger 3 ganger på 5 uker,men om det er pga pillene eller de er blødning etter fødsel aner ikkje eg

Tror ikke jeg orker hormoner, det ødelegger humøret, kroppen og sexlysten min :P Tenker det blir natural cycles og kondomer her ;)

Har gått på det i halvannen uke, hatt tre dager med spotting. Hadde ikke fått mens tilbake før jeg begynte. Ble anbefalt av legen å teste pillene for å se hvordan kroppen reagerer på hormonene, før jeg evt får spiral. Det er visst de samme hormonene i hormonspiral.

Ser mange har fått blødninger av mini-pillen... Jeg har gått på den i to mnd nå og har ikke blødd en dråpe...

Back
Topp