Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Flere som bruker den som prevansjon? Jeg gjør det, men har vel ikke vært så veldig nøye med å ta på samme tidspunkt hver dag. Har hendt noen ganger at den er blitt glemt, og enten tatt flere timer seinere eller neste dag. Ikke brukt ekstra prevensjon når det har skjedd. Minsker sikkerheten veldig da tru? Og hvis en sku bli gravid, hvordan oppdage det når man ikke har mens? Kan jo ikke drive å ta tester, om man kanskje føler seg litt ekstra trøtt eller uggen en dag (blei plutselig litt bekymra)
Ingenting å komme med annet enn at du kan bli gravid som vanlig når du glemmer å ta pillen og ved å ikke ta den på samme tidspunkt minsker sikkerheten jeg ville kjøpt noen billigstrimler fra billige-tester.no. Koster nesten ingenting, er veldig sensitive og er bra å ha om man er litt bekymret og jeg hadde nok tatt en test nå om du føler noe er på gjære!