mini pc.

Looney

Forumet er livet
VIP
Noen som har det? til hvilket bruk? Hvilken type har dere? Fordeler og ulemper med den dere har? Og hvor mye betalte dere for den??

jeg har svart toshiba mini pc..fikk den i gave..bruker den tilsurfing og bv[8D]

Jeg har glatt hoppet over de vanligste minipc´ene som er ca 9". Dette pga lite minne. Fant en flott Fujitsu siemens, 12", U9200, forøvrig på salg nå på komplett.no. 2GB minne, resten ser greit ut.

Jeg sitter på min nye minibære nå[:D][:D][:D][:D]
Asus, fikk 5 og 6 på testen her, blitt litt kjent med den og er fornøyd hitil, skal være bra til bilder og diverse, god lagringplass og bra bilder på den.
 Knoter ennå med skriivingen her...hehe, lite tastatur enn det  jeg er vant med, pluss at jeg ikke er vant til og sitte uten mus[&:]men går bedre nå[8D]

har en Asus EEE 1000
med windows XP

Valgte denne da den har 10" skjerm, bedre batteri og bedre minne enn de aller minste. Fungerer til all normal bruk, for min del. Bruker løs mini-mus ved siden av, mn det er en smakssak.
Kosta litt mer enn de aller minste og billigste da, mn fikk best i test og man får jo litt det man betaler for....

ORIGINAL: Luthien05

har en Asus EEE 1000
med windows XP

Valgte denne da den har 10" skjerm, bedre batteri og bedre minne enn de aller minste. Fungerer til all normal bruk, for min del. Bruker løs mini-mus ved siden av, mn det er en smakssak.
Kosta litt mer enn de aller minste og billigste da, mn fikk best i test og man får jo litt det man betaler for...

Det er dne jeg har sett på. Vil helst ha hvit, finnes det tro?? Og hvor selges den billigst?? Anyone??

Har en Acer på ca 12".. Passelig lite. Blir det mindre enn det, blir det bare for knotete. 12" har også CD-rom. 

[:D][:D]

Jeg har en rosa acer aspire one! Meeeeeeega fornøyd! ingenting negativt å si om den jeg nei[:D] 

hp mini pc.... fik i gave fra sambo... veldig fornøyd(liker ikke acer. har hatt mye problemer med de)

Jeg kjøpte ny mini pc i går! Kjempe fornøyd så langt, det er nok bare en vanesak med de små tastene [:D] Rosa Acer aspire one kjøpte jeg... syns den har grei lagringsplass, får plass til det viktigste! Koster 2995 hos lefdal o9g siba [;)]

Har Acer Aspire One! Ga 2000 kr for den, har linux på den, og skjønner ikke bæret!! Forstår internett da, men ingenting annet. (kunne ønske det var Windows XP eller noe på den..

ORIGINAL: Felix_sin_mamma

Jeg har en rosa acer aspire one! Meeeeeeega fornøyd! ingenting negativt å si om den jeg nei[:D] 

Har en HELT lik[:D][:D][:D] Skikkelig RÅÅSA[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp