Mini-kryp (Minuscule)

MariaR83

Gift med forumet
Denne søte lille franske animasjonsfilmen som går rett før Drømmehagen er blitt Lucas (og mamma) sin favoritt! Vi ler og koser oss sånn de små 5 minuttene den varer, så i dag bestilte jeg like godt hele serien [:)]

Flere som syns disse søte insektene er morsomme? [:D]

Er det den med den gule edderkoppen med verdens lengste bein og svææære øyne? Syntes det er drittekkelt, blir jo livredd av og se på [:D] *grøss*

ORIGINAL: Tyttebæra

Er det den med den gule edderkoppen med verdens lengste bein og svææære øyne? Syntes det er drittekkelt, blir jo livredd av og se på [:D] *grøss*

Handler om forskjellige insekter, idag var det en marihøne som terget på seg 3 bananfluer (?) de fløy i full fart etter marihønen men bråstoppet plutselig ved et bord med masse mat. Og spiste seg nesten i hjel! Marihønen satt og så oppgitt på de, og etterpå klarte de så vidt å fly - og fløy på en sånn merkelig måte rett opp og ned! [8D] Det er bare utrolig tidi!!

Den serien er helt genial! Jeg ler så jeg griner av den noen ganger! [:D]

Men Jonah syns ikke den er så spennende, Drømmehagen er myyye bedre visstnok. Søren også. Håper i det minste jeg klarer å få han omvendt til Mikkes Klubbhus-fan etterhvert, for da har vi DVD'er nok til å se Mikke en uke i strekk uten pause.. [8D]

Back
Topp