Mini er fortsatt syk

SillyDilly

Forumet er livet
Vet ikke hva jeg skal gjøre. Med engang han står opp gråter han, og han sutere heeele tiden. Han vil nesten bare sove! Feberen har gitt seg, og han har ikke noen tegn til noe direkte ubehag, men noe må det jo være?

Hva med å ta han med til hs, eller ihvertfall ringe hs evt legen og forklare hvordan han er. De vil sikkert at du tar han med for en sjekk for å være på den sikre siden. Håper han snart blir frisk.[:)]

Uff da....stakkars lille Christoffer....[:(][:(] Kanskje greit å ta han med til legen ja?? Håper han blir frisk snart!!!! Masse god bedrings klemmer fra oss!![:)]

Han får ikke jeksler da??

men ta han med til hs for en sjekk du[:)]

God bedrung!!

ORIGINAL: Looney

God bedrung!!

Må sjekke inni munnen hans i morgen, å kanskje kjøpe litt sånn "kløestillende" til munnen i morgen, for den vi hadde er borte[&o] Men, tror sambo kanskje må ta han med til legen i morgen da, for jeg kan jo ikke ta fri fra skolen, for jeg vil jo ha minst mulig fravær

ORIGINAL: SillyDilly

Må sjekke inni munnen hans i morgen, å kanskje kjøpe litt sånn "kløestillende" til munnen i morgen, for den vi hadde er borte[&o] Men, tror sambo kanskje må ta han med til legen i morgen da, for jeg kan jo ikke ta fri fra skolen, for jeg vil jo ha minst mulig fravær

Høres lurt ut!
God bedrung fra oss også til lille søte!

ORIGINAL: papayamammaen

Høres lurt ut!
God bedrung fra oss også til lille søte!

masse god bedring fra oss også [:)]

Hvordan er det med Christoffer i dag da?? Er han noe bedre??

ORIGINAL: Looney

God bedrung!!

Var hos legen i dag så det er bare tennene *puster lettet ut* [:)]

Var hos legen i dag så det er bare tennene *puster lettet ut* [:)]

Var bra det da![:)] Får håpe det blir bedre snart!!

Back
Topp