Mini blir visst storebror, igjen

Lillemor ble født 21.12.22 :Heartred
Så forelsket en kan bli:shy:
Fødselen var veldig kjapp og fin. Holdt meg hjemme litt i lengste laget, så hun kom til verden 15 min etter vi ankom sykehuset:smiley-ashamed004
Uansett, veldig takknemlig og glad:Heartred:shy:
Ååå, for en herlig julegave! Gratulerer så mye! Kos deg masse med den lille bylten :love7

Alle gode ting er tre :shy:

Hadde helt glemt denne dagboken.
Men nå har det seg sånn at tredje er på vei, 10+5 :love017 Det satt før første forsøk om man kan si det slik. Rart å tenke på, brukte laaang tid på å bli gravid med nr 2, og så satt dette som en kule før jeg fikk summen meg. Håper tiden fremover går knirkefritt:angelic:

Alle gode ting er tre :shy:

Hadde helt glemt denne dagboken.
Men nå har det seg sånn at tredje er på vei, 10+5 :love017 Det satt før første forsøk om man kan si det slik. Rart å tenke på, brukte laaang tid på å bli gravid med nr 2, og så satt dette som en kule før jeg fikk summen meg. Håper tiden fremover går knirkefritt:angelic:
Gratulerer så mye med graviditeten :)

I går var jeg på privat tul. :shy: Var etter mine beregninger da 11+3, men ut i fra målinger var jeg 12+0. Den lille var 5,38 cm og alt så veldig fint ut:love017 helt utrolig å tenke på jeg skal ha et tredje barn, samtidig med halve influenser-bransjen:smiley-ashamed004 føler meg heldig som får oppleve dette igjen! :Heartred

Back
Topp