Ja han er veldig grei!! Hatt han hele livet.

Ååå det må ha vært grusomt for deg å hatt det!!
Jeg skal få ultralyd når jeg kommer på onsdag.
Men han legen som jeg fikk komme til på fredag kunne ikke med det utstyret. Spørr du meg virker det som han hadde liten informasjon om graviditet generelt. Følte ikke han var så følsom heller. Så hele situasjonen ble gjerne verre pga det.

Han ringte sykehuset. Men de sa at siden symptomene mine var så «milde» så trodde ikke de det var noe vits å ta meg inn. Men at jeg kunne ringe om det skulle bli verre eller ved mer blødning. Har heldigvis ikke skjedd

Blodkar som sprekker høres ut som det mest sannsynlige nå da, ikke hatt så mye lyst på samleie i det siste. Formen har vært så elendig. Men skal sies at eg satt lenge på do den dagen

hehe. Huff. Kanskje det var det.
Sitter veldig stor pris på ett så langt og utfyllende svar. Jeg merker det er godt å lese

Føler håpet kanskje er kommet litt tilbake selv om det er litt vanskelig å innrømme.

symptomene er enda sterke også, kvalme, ømme bryster, mega trøtt, kort lunte, osv osv. håper det også er gode tegn. Å siden den mini blødningen har eg kjent i underlivet at det skjer ting. Kanskje livmoren strekkes? Isåfall kan jo kanskje det også være en grunn til den lille blødningen.