Mini blødning.. freaker ut..

Skjønner deg så godt, har vært igjennom det samme og det er helt jævelig å gå uten svar. Du skal ikke ta deg en ultralyd privat? Sender deg en klem ❤️
ååå det er skikkelig dritt ja!! Ikke noe gøy!!
Får ultralyd når jeg skal til legen på onsdag. :)
Fikk også komme å ta hcg måling på mandag og ny når jeg er der på onsdag. :) så vet ikke helt hva jeg skal gjøre.
Men har såklart lyst å bare dra ett sted , volvat eller noe, men er sykt dyrt! Så burde jo bare vente til onsdag? :-p hehe

ååå det er skikkelig dritt ja!! Ikke noe gøy!!
Får ultralyd når jeg skal til legen på onsdag. :)
Fikk også komme å ta hcg måling på mandag og ny når jeg er der på onsdag. :) så vet ikke helt hva jeg skal gjøre.
Men har såklart lyst å bare dra ett sted , volvat eller noe, men er sykt dyrt! Så burde jo bare vente til onsdag? :p hehe
Hvordan gikk det med deg da? Du sa du gikk gjennom det samme! ❤️

Synes tårene kan slutte snart!!! Jeg har ikke blødd noe mer. Bare litt vond korsrygg.. men klarer jo ikke slutte å gråte. Dustehormoner altså!!
Mannen syns ikke jeg bør ta sorgene på forskudd. Å lever livet som ingenting har «skjedd» mens jeg derimot bare blir omringet av mørke tanker. Å blir redd, å føler meg litt ensom oppi dette. Fikk delt det med han isted. Som han sier han kan ikke være min fallskjerm om han skal gå ned i kjelleren nå. Når det ikke sikkert er noe å bekymre seg for en gang. Men dere damer som er like hormonelle som meg føler jeg at dere skjønner litt mer av hva det går i. Alle følelsene som rusher gjennom kroppen vår, alle de rare forandringene vi skal igjennom. At ting kan være sykt kjekt i ene øyeblikket og nervepirrende i andre øyeblikket. :-/ huff..
Jeg spottet mørkebrunt i godt over en uke fra 6+4 til ca 8+0. Fikk akkurat samme beskjed av mannen min, men er ikke lett! Jeg leste mye av det jeg kunne finne på forum, og jeg merket meg at veldig mange opplever dette i uke 6. Vet ikke hvorfor, men kan være noe biologisk? Det gikk helt fint med meg, og er 22+4 i dag :) Håper det går bra med deg og!

Jeg spottet mørkebrunt i godt over en uke fra 6+4 til ca 8+0. Fikk akkurat samme beskjed av mannen min, men er ikke lett! Jeg leste mye av det jeg kunne finne på forum, og jeg merket meg at veldig mange opplever dette i uke 6. Vet ikke hvorfor, men kan være noe biologisk? Det gikk helt fint med meg, og er 22+4 i dag :) Håper det går bra med deg og!
Åååå. Så godt å lese at det gikk bra med deg ❤️❤️
Har masse symptomer så prøver å holde meg positiv. Ingen emosjonelle breakdowns idag idet minste, bare veeeeldig sliten. Heller ikke noe mer blødning. Så gleder meg til onsdag å få ultralyd gjennomført!!

• Omsorg
Reactions: HCS
Fikk svar av legen idag ❤️ han var ikke på jobb i går når jeg var der. ❤️

Så skjønn lege du har. ❤️

Leste mye da jeg fikk full blødning 5+4 forrige svangerskap. Altså, som en full mens++, som varte i 3 timer. Og igjen 6+2. Med påfølgende spotting. I de aller aller fleste tilfellene går det bra når man får en liten blødning. I en av tre fulle svangerskap (hvor det går bra), har kvinnen opplevd blødninger ila svangerskapet.
Hvis du får bekreftet liv etter en blødning, så går det bra i ca 90% av tilfellene eller så, leste jeg. Såpass sent som du er nå, så kan du jo strengt tatt få UL. Jeg fikk UL både 5+5 (da så vi bare fosteranlegg) og 6+4 (så hjerteblink) da jeg blødde.. og det gikk bra; selv om jeg trodde oppriktig det gikk skeis pga mengden blod.

Og.. blod i utflod, kan jo være så mangt. Som gravid vil du lettere blø. Alt fra et blodkar som sprekker i skjeden (f.eks pga samleie, eller etter å ha presset for hardt på do), til neseblod liksom. Fort gjort at det blir et blodspor oppi der, og manglende smerter og stopp i blødningen er et godt tegn.

Med all sannsynlighet, så er alt som det skal ❤️

Så skjønn lege du har. ❤️

Leste mye da jeg fikk full blødning 5+4 forrige svangerskap. Altså, som en full mens++, som varte i 3 timer. Og igjen 6+2. Med påfølgende spotting. I de aller aller fleste tilfellene går det bra når man får en liten blødning. I en av tre fulle svangerskap (hvor det går bra), har kvinnen opplevd blødninger ila svangerskapet.
Hvis du får bekreftet liv etter en blødning, så går det bra i ca 90% av tilfellene eller så, leste jeg. Såpass sent som du er nå, så kan du jo strengt tatt få UL. Jeg fikk UL både 5+5 (da så vi bare fosteranlegg) og 6+4 (så hjerteblink) da jeg blødde.. og det gikk bra; selv om jeg trodde oppriktig det gikk skeis pga mengden blod.

Og.. blod i utflod, kan jo være så mangt. Som gravid vil du lettere blø. Alt fra et blodkar som sprekker i skjeden (f.eks pga samleie, eller etter å ha presset for hardt på do), til neseblod liksom. Fort gjort at det blir et blodspor oppi der, og manglende smerter og stopp i blødningen er et godt tegn.

Med all sannsynlighet, så er alt som det skal ❤️
Ja han er veldig grei!! Hatt han hele livet. ❤️
Ååå det må ha vært grusomt for deg å hatt det!!
Jeg skal få ultralyd når jeg kommer på onsdag.
Men han legen som jeg fikk komme til på fredag kunne ikke med det utstyret. Spørr du meg virker det som han hadde liten informasjon om graviditet generelt. Følte ikke han var så følsom heller. Så hele situasjonen ble gjerne verre pga det. :(
Han ringte sykehuset. Men de sa at siden symptomene mine var så «milde» så trodde ikke de det var noe vits å ta meg inn. Men at jeg kunne ringe om det skulle bli verre eller ved mer blødning. Har heldigvis ikke skjedd ❤️
Blodkar som sprekker høres ut som det mest sannsynlige nå da, ikke hatt så mye lyst på samleie i det siste. Formen har vært så elendig. Men skal sies at eg satt lenge på do den dagen :-p hehe. Huff. Kanskje det var det.
Sitter veldig stor pris på ett så langt og utfyllende svar. Jeg merker det er godt å lese ❤️
Føler håpet kanskje er kommet litt tilbake selv om det er litt vanskelig å innrømme. :p symptomene er enda sterke også, kvalme, ømme bryster, mega trøtt, kort lunte, osv osv. håper det også er gode tegn. Å siden den mini blødningen har eg kjent i underlivet at det skjer ting. Kanskje livmoren strekkes? Isåfall kan jo kanskje det også være en grunn til den lille blødningen.

Ja han er veldig grei!! Hatt han hele livet. ❤️
Ååå det må ha vært grusomt for deg å hatt det!!
Jeg skal få ultralyd når jeg kommer på onsdag.
Men han legen som jeg fikk komme til på fredag kunne ikke med det utstyret. Spørr du meg virker det som han hadde liten informasjon om graviditet generelt. Følte ikke han var så følsom heller. Så hele situasjonen ble gjerne verre pga det. :(
Han ringte sykehuset. Men de sa at siden symptomene mine var så «milde» så trodde ikke de det var noe vits å ta meg inn. Men at jeg kunne ringe om det skulle bli verre eller ved mer blødning. Har heldigvis ikke skjedd ❤️
Blodkar som sprekker høres ut som det mest sannsynlige nå da, ikke hatt så mye lyst på samleie i det siste. Formen har vært så elendig. Men skal sies at eg satt lenge på do den dagen :p hehe. Huff. Kanskje det var det.
Sitter veldig stor pris på ett så langt og utfyllende svar. Jeg merker det er godt å lese ❤️
Føler håpet kanskje er kommet litt tilbake selv om det er litt vanskelig å innrømme. :p symptomene er enda sterke også, kvalme, ømme bryster, mega trøtt, kort lunte, osv osv. håper det også er gode tegn. Å siden den mini blødningen har eg kjent i underlivet at det skjer ting. Kanskje livmoren strekkes? Isåfall kan jo kanskje det også være en grunn til den lille blødningen.

Man kjenner fort murring i livmor uansett; for livmoren skal jo vokse!
Ja, er flere som opplever spotting etter lange/harde dobesøk; så det kan jo være en årsak. Mest sannsynlig er alt bare helt fint ❤️ Men jeg skjønner bekymringen. Blod er ikke gøy i svangerskap.

Man kjenner fort murring i livmor uansett; for livmoren skal jo vokse!
Ja, er flere som opplever spotting etter lange/harde dobesøk; så det kan jo være en årsak. Mest sannsynlig er alt bare helt fint ❤️ Men jeg skjønner bekymringen. Blod er ikke gøy i svangerskap.
Hihi så deilig med dette forumet når man har sånne flotte folk rundt seg som gir så mye omsorg og støtte! :) tusen takk ❤️
Nei blod er ikke noe gøy. Det var ikke så veldig mye men nok til at jeg totalt knakk sammen på fredagen :p Hehe

Ja, da fikk jeg innkallelse til gynekologisk poliklinikk på sykehuset. Så, da får jeg nok en ultralyd i morgen. De har vurdert at jeg skulle få komme inn likevell. Både spent og skummelt!
Graviditets Symptomene er sterke å ingen blødning siden sist. Så håper alt er good. ❤️

Håper på det beste for deg❤️❤️❤️

Hvordan gikk det?❤️

Jippi!! Ble ett blinkende hjerte på ultralyd idag!! Lille reken min!! ❤️
Foreløpig så alt fint ut, virket som jeg har en lettblødende livmor tror jeg hun sa! ❤️
Fikk tatt celleprøve i samme slengen. Det var visst tid for det.

Åååh, så fantastisk du fikk se hjerteblink på TUL idag :love7 :Heartpink

Back
Topp