Mini blødning.. freaker ut..

Solskinnsbobla ☀️

Forumet er livet
Novemberfnuggene 2023
Augusteplene 2026✨
Jeg freaker så sykt ut nå..
var nett på do, å så blod i utfloden.. ikke sånn super mye men det var der. Å nå bare ligger jeg i sengen å gråter..
får helt panikk.
Kjæresten sier at det sannsynligvis går bra. Å bla bla bla. Men jeg freaker helt ut. :((

6+5 idag..

Skjønner at du får panikk. Men så lenge du ikke stor blør og har smerter så ville jeg prøvde og slappe av. Har selv opplevd en liten blødning men nr 1 og han er 11 år snart. Husk at man kan også blø litt etter samleie.
Klem til deg

Skjønner at du får panikk. Men så lenge du ikke stor blør og har smerter så ville jeg prøvde og slappe av. Har selv opplevd en liten blødning men nr 1 og han er 11 år snart. Husk at man kan også blø litt etter samleie.
Klem til deg
Takk ❤️❤️
Ikke noe smerter. Men kjennes ut som det jobbes i livmoren. Eller underlivet. Ett elle annet sted..
håper ikke det er noe gale :(

Skjønner veldig godt at du friker ut og blir redd :Heartred Blod er aldri noe man vil se som gravid.
I mitt første svangerskap hadde jeg mye brun utflod og en liten blødning i uke 12. Alt gikk bra og har en frisk og rask gutt på snart 4 år.
Andre gangen jeg ble gravid fikk jeg også friskt blod iblandet i utfloden i uke 9. Det viste seg å være MA desverre.
Tredje gangen jeg ble gravid hadde jeg en liten frisk blødning i uke 13, det gikk fint, er nå 32 uker på vei.

Så blod behøver ikke å bety at det går galt :Heartred
Du kan jo høre med legekontoret om å få målt hcg med noen dagers mellomrom?
Eventuelt se det an litt, og bestill deg time til privat TUL.
Håper det er en uskyldig blødning :Heartred

Skjønner veldig godt at du friker ut og blir redd :Heartred Blod er aldri noe man vil se som gravid.
I mitt første svangerskap hadde jeg mye brun utflod og en liten blødning i uke 12. Alt gikk bra og har en frisk og rask gutt på snart 4 år.
Andre gangen jeg ble gravid fikk jeg også friskt blod iblandet i utfloden i uke 9. Det viste seg å være MA desverre.
Tredje gangen jeg ble gravid hadde jeg en liten frisk blødning i uke 13, det gikk fint, er nå 32 uker på vei.

Så blod behøver ikke å bety at det går galt :Heartred
Du kan jo høre med legekontoret om å få målt hcg med noen dagers mellomrom?
Eventuelt se det an litt, og bestill deg time til privat TUL.
Håper det er en uskyldig blødning :Heartred
Tusen takk for støttende ord. Selv om jeg ble litt nervøs av å lese om MA’en du gjennomgikk. :-/ var jo blod i utfloden her. Ikke mye men alikavell.. sykt skummelt.
Så fint at du er kommet så langt i svangerskapet nå da ❤️

Tusen takk for støttende ord. Selv om jeg ble litt nervøs av å lese om MA’en du gjennomgikk. :-/ var jo blod i utfloden her. Ikke mye men alikavell.. sykt skummelt.
Så fint at du er kommet så langt i svangerskapet nå da ❤️
Ja blod kan være uskyldig, men det kan også dessverre bety at noe er galt også.

Men nå har jeg jo hatt 3 svangerskap, med blod i alle 3, og 2 av gangene har det gått bra. Så ofte behøver ikke blod bety noe :Heartred Be om å få sjekke hcg hos legen, så slipper du gå rundt å bekymre deg.

Ja blod kan være uskyldig, men det kan også dessverre bety at noe er galt også.

Men nå har jeg jo hatt 3 svangerskap, med blod i alle 3, og 2 av gangene har det gått bra. Så ofte behøver ikke blod bety noe :Heartred Be om å få sjekke hcg hos legen, så slipper du gå rundt å bekymre deg.
Jeg fikk time hos legen nå ❤️
Har ikke så god følelse. :(

Jeg hadde en liten blødning når jeg var 6+3, de forsvant like fort som det kom, men spottet en del dager i etterkant. Vi var på ultralyd i uke 7 og fikk set et bankende hjerte :) jeg er nå 33 uker på vei :Heartred Krysser fingrene for deg og mest sannsynlig så går det jo bra!

Masse lykke til :Heartred
Takk!
Sitter dessverre hjemme igjen nå uten å ha blitt klokere. KK ville ikke ta meg inn siden det var så «milde» symptomer.
Å var for sent å ta hcg måling siden blodprøvene var sendt.
Så på mandag får jeg ta måling å onsdag skal jeg til min fastlege , skulle være første kontroll.. så får i det minste svar da! :-(

Det er dessverre så enkelt og så vanskelig som at det både kan bety at noe er galt, og at ingenting er galt. Jeg ville prøvd å slappe av så godt som mulig og ikke ta sorgene på forskudd, selv om jeg vet at det veldig mye lettere sagt enn gjort. I starten av svangerskap er det så mye forskjellig som kan skje uten at det trenger å bety at noe er galt, mens andre ganger virker alt helt fint helt til det plutselig ikke er det likevel. Jeg hadde for eksempel så vondt i starten at jeg mistenkte graviditet utenfor livmora, men nå er gutten min et halvt år gammel. :)

Krysser fingrene for deg, også får du holde ut så godt du kan fram til du får svar neste uke. :Heartred

Det er dessverre så enkelt og så vanskelig som at det både kan bety at noe er galt, og at ingenting er galt. Jeg ville prøvd å slappe av så godt som mulig og ikke ta sorgene på forskudd, selv om jeg vet at det veldig mye lettere sagt enn gjort. I starten av svangerskap er det så mye forskjellig som kan skje uten at det trenger å bety at noe er galt, mens andre ganger virker alt helt fint helt til det plutselig ikke er det likevel. Jeg hadde for eksempel så vondt i starten at jeg mistenkte graviditet utenfor livmora, men nå er gutten min et halvt år gammel. :)

Krysser fingrene for deg, også får du holde ut så godt du kan fram til du får svar neste uke. :Heartred
Tusen takk for gode ord!! Ja det er sykt vanskelig altså. Å være positiv kjenner jeg! ❤️ men skal prøve så godt jeg kan!! ❤️ litt vanskelig med hormonene som herjer samtidig å presser tårene fram :(
Håper bare det var en uskyldig blødning.
Var jo ikke mye heller. Å hadde ikke det vært for at jeg ofte sjekker papiret så hadde jeg heller ikke visst… hehe.
Kjennes ut som mensen smerter. Men håper det bare er det de kaller for murringer

Jeg hadde en liten blødning når jeg var 6+3, de forsvant like fort som det kom, men spottet en del dager i etterkant. Vi var på ultralyd i uke 7 og fikk set et bankende hjerte :) jeg er nå 33 uker på vei :Heartred Krysser fingrene for deg og mest sannsynlig så går det jo bra!
Åååå… så bra det gikk bra ❤️❤️ håper også det går fint! Tusen takk!

Synes tårene kan slutte snart!!! Jeg har ikke blødd noe mer. Bare litt vond korsrygg.. men klarer jo ikke slutte å gråte. Dustehormoner altså!!
Mannen syns ikke jeg bør ta sorgene på forskudd. Å lever livet som ingenting har «skjedd» mens jeg derimot bare blir omringet av mørke tanker. Å blir redd, å føler meg litt ensom oppi dette. Fikk delt det med han isted. Som han sier han kan ikke være min fallskjerm om han skal gå ned i kjelleren nå. Når det ikke sikkert er noe å bekymre seg for en gang. Men dere damer som er like hormonelle som meg føler jeg at dere skjønner litt mer av hva det går i. Alle følelsene som rusher gjennom kroppen vår, alle de rare forandringene vi skal igjennom. At ting kan være sykt kjekt i ene øyeblikket og nervepirrende i andre øyeblikket. :-/ huff..

• Omsorg
Reactions: HCS
Fikk svar av legen idag ❤️ han var ikke på jobb i går når jeg var der. ❤️

Vedlegg

• 1FAE1317-1610-46BF-8D34-39E5F4A7E48F.jpeg
    1FAE1317-1610-46BF-8D34-39E5F4A7E48F.jpeg
    193,1 KB · Visninger: 69
Back
Topp