MINESMÅ

turbo trash

Forumet er livet
skjerp deg[:@]

alle er imot hu, så uansett hva hu sier så går det ikke inn for INGEN har sympati med et slikt vesen.
så bare la hu holde på... hu skader ingen andre enn segselv.

HVA har jeg gått glipp av nå da??! [8|][:o]

ORIGINAL: Froskegele

HVA har jeg gått glipp av nå da??! [8|][:o]

nå kommer nok snart kommentaren : jeg har ikke d nicket jeg, så lær deg å skriv ;P

[X(][:'(]

Nesten trist at man kan gå rundt ha slike holdninger som det mennesket der

ORIGINAL: Råsa Muffin

ikke bare nesten

ORIGINAL: minesmå

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

alle er imot hu, så uansett hva hu sier så går det ikke inn for INGEN har sympati med et slikt vesen.

Alle mot en??????? høres ut som mobbing?????

noen velger å mobbe segselv, du kommer definitivt inn i den kategorien lille venn[:D]

ORIGINAL: Råsa Muffin

sign!

blir helt satt ut jeg... [8|][&:]

ORIGINAL: minesmå

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

Alle mot en??????? høres ut som mobbing?????

ja det er liksom du og Mubarak

ORIGINAL: Annicken

nå kommer nok snart kommentaren : jeg har ikke d nicket jeg, så lær deg å skriv ;P

om det er tilfelle så vil jeg be henne ta en titt på innleggene sine. Var et par stk der jeg rett og slett ikke forsto betydningen av pga skrivefeil

"Jeg er normal og verden er gal"- er en litt skummel holdning å ha... 

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

om det er tilfelle så vil jeg be henne ta en titt på innleggene sine. Var et par stk der jeg rett og slett ikke forsto betydningen av pga skrivefiel

Det heter skriveleif

[8|]Det er faktisk ganske fasinerende synes jeg - å ha slike holdninger som noen her inne har...
Nå er jo en av de tingene vi SKAL lære våre barn EMPATI ,og hvordan i himmelens navn skal noen kunne lære bort noe noen ikke forstår betydningen av?
Om man går rundt og har ett virkelighetsbilde som enkelte av brukerene her inne har... Ja,da er det ikke rart at mobbing både blandt barn og voksne er ett alvorlig problem!

Det er ikke det at ikke alle skal få lov til å si/skrive hva de mener - men det er måten det blir utført på som får meg til å bli kvalm!

ORIGINAL: MICAmor

[8|]Det er faktisk ganske fasinerende synes jeg - å ha slike holdninger som noen her inne har...
Nå er jo en av de tingene vi SKAL lære våre barn EMPATI ,og hvordan i himmelens navn skal noen kunne lære bort noe noen ikke forstår betydningen av?
Om man går rundt og har ett virkelighetsbilde som enkelte av brukerene her inne har... Ja,da er det ikke rart at mobbing både blandt barn og voksne er ett alvorlig problem!

Det er ikke det at ikke alle skal få lov til å si/skrive hva de mener - men det er måten det blir utført på som får meg til å bli kvalm!

det skulle ha vært en "liker"-knapp her inne[:)]

ORIGINAL: turbo trash

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

om det er tilfelle så vil jeg be henne ta en titt på innleggene sine. Var et par stk der jeg rett og slett ikke forsto betydningen av pga skrivefiel

Det heter skriveleif

fiel eller leif eller feil. Kanke alle bare skrive som man vil da!?
[8D]

[X(]

Jeg lurer veldig på om hun går rundt og slenger fra seg slike kommentarer ute i "the real life" også jeg...[:-]

Men må jo netsen bare le.. man får ikke akkurat inntrykket av at det er en voksen og reflektert person som sitter bak det nicket[8|]

Back
Topp