turbo trash
Forumet er livet
skjerp deg[:@]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Froskegele
HVA har jeg gått glipp av nå da??! [8|][:o]
ORIGINAL: minesmå
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
alle er imot hu, så uansett hva hu sier så går det ikke inn for INGEN har sympati med et slikt vesen.
så bare la hu holde på... hu skader ingen andre enn segselv.
Alle mot en??????? høres ut som mobbing?????
ORIGINAL: Miss Claymore!
ORIGINAL: minesmå
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
alle er imot hu, så uansett hva hu sier så går det ikke inn for INGEN har sympati med et slikt vesen.
så bare la hu holde på... hu skader ingen andre enn segselv.
Alle mot en??????? høres ut som mobbing?????
ORIGINAL: Annicken
nå kommer nok snart kommentaren : jeg har ikke d nicket jeg, så lær deg å skriv ;P
[X(][:'(]
ORIGINAL: ¤Woolfmother¤
nå kommer nok snart kommentaren : jeg har ikke d nicket jeg, så lær deg å skriv ;P
om det er tilfelle så vil jeg be henne ta en titt på innleggene sine. Var et par stk der jeg rett og slett ikke forsto betydningen av pga skrivefiel
ORIGINAL: MICAmor
[8|]Det er faktisk ganske fasinerende synes jeg - å ha slike holdninger som noen her inne har...
Nå er jo en av de tingene vi SKAL lære våre barn EMPATI ,og hvordan i himmelens navn skal noen kunne lære bort noe noen ikke forstår betydningen av?
Om man går rundt og har ett virkelighetsbilde som enkelte av brukerene her inne har... Ja,da er det ikke rart at mobbing både blandt barn og voksne er ett alvorlig problem!
Det er ikke det at ikke alle skal få lov til å si/skrive hva de mener - men det er måten det blir utført på som får meg til å bli kvalm!
ORIGINAL: turbo trash
ORIGINAL: ¤Woolfmother¤
om det er tilfelle så vil jeg be henne ta en titt på innleggene sine. Var et par stk der jeg rett og slett ikke forsto betydningen av pga skrivefiel
Det heter skriveleif