ORIGINAL: |Toadette|
ORIGINAL: Lillegulljuni09
ORIGINAL: Manhattan
ORIGINAL: Manhattan
ORIGINAL: noahs mor
eg elsket ID en liten periode
men ingenting slår kanebo sitt pudder fant eg ut [:D]
er det mineral pudder eller vanlig?
det er vanlig pudder
som sitter gjennom heile dagen i motsetning til mineral pudder- min mening [:)]
Kanebo sitt pudder ligger så synlig på at man ser rett og slett litt falsk ut i ansiktet. Min mening[:)]
da bruker du/de for mye[;)]
mange bruker for mye ja. så med mindre man har prikkfri hud fra før av hadde ikke jeg anbefalt det til noen. Fysj.
Jeg bruker i.d[;)]
den er eg enig i
før når eg hadde mye kviser, trengte eg mer for å få kvisene dekket, og da kunne de se kunstig ut/se mye ut
men nå har eg fått prikk fri hud, og det kunne ikkje sett mer naturlig og flott ut![:D]
PS: Man bør heller ikke bruke Kanebo sitt om man har porer/urenheter, det er for tett og man vil kunne utvikle kviser/utbrudd fordi huden får ikke pustet ordentlig. I.d bare minerals puster, og det er så rent at man fakstisk kan sove med, det kan man IKKE si om Kanebo, jeg har hatt kunder med urenheter/kviser/acne som har blirr mye bedre i huden kun ved å skifte fra Kanebo o.l tett pudder til I.d.. [:)] (men kanebo blir veldig fint på, Toadette, om du er flink og ikke bruker for mye, jeg måtte bare påpeke dette, i tilfelle noen ble fristet til å kjøpe kanebo, syns jeg dette også måtte sies.. [:)][;)])
igjen: alt med måte[:)]
men har du prolem hud, så er ikkje kanebo rett for deg[:)]
så det er både og
Kanebo har to forskjellige pudder.. Det ene er for normal til tørr hud.. Og det andre er for blandingshud til fet hud og er mattere.. Har en tendens til blandingshud eller fet hud SKAL man bruke det matte.. Og det er da suupert!! Kanebos pudder er av de mest solgte i norge de 10 siste årene!Før mineralpudrene kom brukte jeg bare KANEBO..
Når det gjelder mineralpudder så er det viktig å skille mellom virkelig rene mineralpuddere og minerslbasertepuddere[;)] I.d. er størst i markedet pga de var først ute i Norge, og Hilde Midthjell som driver Dermanor er sinnsyk på markedsføring!! Det er også dyrt.. Jeg sier ikke at det ikke er bra for det er det.. Men jeg har vært borti flere andre til helt andre priser som er minst like bra som I.D.. Bl.a. The Body Shops Natures Minerals som jeg er suuuperfornøyd med, og det til en helt annen pris [;)] Jane Iredale mineralbaserte produkter er også kjempebra , men rundt samme pris som I.D [;)]