Mineral make-up

Jeg har brukt mineral make up'en fra Loréal nå i det siste, men jeg synes dekkevnen ikke er så bra...

Har nå bestilt fra I.d., dem sier jo at deres produkter skal være veldig bra og ha god dekkevne [:)]

Kommer litt an på hva du skal dekke egentlig.
Trenger du skikkelig dekkeevne så er uansett ikke mineralsminke det beste.
Selv har jeg fødselsmerker i fargen jordbær, dvs ganske rød, så jeg krever litt da. testet I.d Bare minerals, god sminke, men dekket ikke nok for meg, så ut som en dukke når jeg hadde lagt på så mye som jeg trengte for å dekke og se "naturlig" ut.

Jeg bruker everyday minerals. Fås kjøpt på everydayminerals.com. rimelig og bra merke. inneholder ikke bismuth (et stoff som 75% reagerer på), no som finnes i bl.a ID sine produkter. Når en har funnet den fargen en skal ha på foundation, så kan en velge den ut i fra behov (om en vil ha god dekkevne, noe som er mattende pga blank hud, en som gir mye glød og en som er litt midt i mellom). en kan også brstille gratisprøver hvis en er usikker på hvilken farge en skal ha..

Den må dekke en kvise i ny og ne[:D] Og ellers jamne ut hudfargen...
Men everydays mineral hørtes jo bra ut.[;)]
Tusen takk for tips!!![:D]

vet mange liker id,men jeg klør som besatt av den og fikk kviser,noe jeg har lite av til vanlig.

Jeg bruker Glo Minerals, og er veldig fornøyd med den! [:)]
Jeg har både blek, tørr og sensitiv hud, men Glo ser helt naturlig ut på huden min.

ORIGINAL: Nozy Rosie

Jeg har både blek, tørr og sensitiv hud, men Glo ser helt naturlig ut på huden min.

Dekker den bra?

hvilket merke som er det beste? hmmm.. godt spørsmål. det vet jeg ikke. jeg selv bruker et mineral makeup fra youngblood, kansje ikke så kjent i norge enda men i usa brukes det av makeupartister og slik. jeg selv er veldig fornøyd med det merket og dekker fint og ser natulig ut på meg.

ORIGINAL: RobinogIsaksinmamma

ORIGINAL: Nozy Rosie

Dekker den bra?

Ja, den dekker veldig fint! Blir ingen skjolder, og fargen blir jevn og fin. [:)]

Back
Topp