Minene vognpose

Vi har. Brukte den i fjor vår/høst. Veldig fornøyd vi :) Supert at du kan ta av overdelen og kun benytte underdelen, og at man kan åpne fotdelen om man ønsker det.

Vi har. Brukte den i fjor vår/høst. Veldig fornøyd vi :) Supert at du kan ta av overdelen og kun benytte underdelen, og at man kan åpne fotdelen om man ønsker det.

Vet du om det finnes andre design enn de i linken over? Er til gutt :)

Vet du om det finnes andre design enn de i linken over? Er til gutt :)

Ikkje som selges i Norge tror eg, var ikkje det i fjor. Var jo mange fine til gutt her da :) Det er L vi har, for den kan brukes heile vognperioden. I fjor forsvant alle nesten med en gang, og det var laaaang bestillingstid. Eg var iallfall glad eg sikret meg pose fra starten av.

Ikkje som selges i Norge tror eg, var ikkje det i fjor. Var jo mange fine til gutt her da :) Det er L vi har, for den kan brukes heile vognperioden. I fjor forsvant alle nesten med en gang, og det var laaaang bestillingstid. Eg var iallfall glad eg sikret meg pose fra starten av.

Takk for tips, da blir det å sikre seg en pose!! Jeg står mellom seilbåt og elefant :) Synes egentlig grå pose var finest, men likte ikke bilen på den som var grå og blå :p Så da blir det enten grå og grå med elefant eller grå og blå med seilbåt ;)

Håper den er bra. Har akkurat bestilt den selv :)

Jeg har hatt 2, fantes bare til baby bag før, og når de ble større måtte jeg ha det å.. Veldig fornøyd og elsker den søte stilen.. Får skryt av den fra barnehagen også. Venter nye babyer nå snart og kjøpt nye til dem og:-) vet bare om lilleprinsen.no som selger dem

Klikket hjem en sånn pose fra lilleprinsen i dag :) Gleder meg til den kommer :) Tror det blir supert! De pleier å levere raskt :D
Jeg har fått beskjed om at den er på vei nå :D
Glad jeg fikk bestilt før det blir tomt. Regner med de fleste må ha seg ny pose etter påske.

Jeg å måtte ha en sånn pose til våren, de var jo bare så fine og så kjempe deilige ut :) Ble rosa med ugle på til jenta mi da ;)

Back
Topp