Seriøst.. Autocorrect er noe drit. Skulle stå: October here we come!Jeg krysser det jeg kan krysse for oss alle 3! Oktober herre we comeback![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seriøst.. Autocorrect er noe drit. Skulle stå: October here we come!Jeg krysser det jeg kan krysse for oss alle 3! Oktober herre we comeback![]()
Denne perioden hadde jeg egentlig ikke trengt å teste. El-slimet kom og tappen var veldig åpen. Tok test mest for å bekrefte, og joda, var positiv denCD4
Har tenkt veldig lite på det å få barn i dag, til en forandring. Tankene kom først nå i kveld, men det kan være fordi jeg satte ned rumpa i sofaen og slappet av for første gang i dag. I dag har det gått i ett, men heldigvis ikke på en slitsom måte.
Tanken jeg sitter med nå, er om jeg skal teste etter el eller ikke denne måneden. I pp3 og pp4 droppet jeg det i håp om at det skulle lette på stresset og gi resultater. Den gang ei. Så er det nødvendig eller ikke?
Har ikke kjent på tappen jeg da. Og forrige pp var så rar siden jeg fikk el-slim så lenge etter positiv test. Hmm.. Men om vi har regelmessig samleie så treffer det kanskje uansett? Selvom det ikke har gjort det til nå daDenne perioden hadde jeg egentlig ikke trengt å teste. El-slimet kom og tappen var veldig åpen. Tok test mest for å bekrefte, og joda, var positiv dentenker at det er viktigere å kjenne etter på kroppen sin enn å teste hele tiden.
Jaja.. Får se hva jeg bestemmer meg for. Siste dag med tr i dag, så har fortsatt noen dager å tenke på
Du har vært mye flinkere enn meg denne uka i hvert fall! Her har det stort sett bare vært jobb og sofaDet er helg og CD 6, hvilket betyr at mensen nok en gang er over og forhåpentligvis borte for en laaang stund
Arbeidsuka gikk bedre enn forventet, mtp de første dagene som var blytunge. Kun en dag med hodepine og jeg har klart 4 økter med trening, samt vedbæring og stabling i dag og i morgen. Får se om jeg får lurt inn en økt i morgen eller søndag også, men må prioritere ved gitt.
Ellers blir det en rolig helg med venninnene på besøk i kveld og bursdag til svigerinna på søndag etterfulgt av mannens kamp. Så helgen er fylt som vanlig, men skal få slappet av litt også![]()
God helg alle sammen![]()
Det er helg og CD 6, hvilket betyr at mensen nok en gang er over og forhåpentligvis borte for en laaang stund
Arbeidsuka gikk bedre enn forventet, mtp de første dagene som var blytunge. Kun en dag med hodepine og jeg har klart 4 økter med trening, samt vedbæring og stabling i dag og i morgen. Får se om jeg får lurt inn en økt i morgen eller søndag også, men må prioritere ved gitt.
Ellers blir det en rolig helg med venninnene på besøk i kveld og bursdag til svigerinna på søndag etterfulgt av mannens kamp. Så helgen er fylt som vanlig, men skal få slappet av litt også
God helg alle sammen![]()
Takk! Vi får satse på det. Så moro at du endelig er gravid igjen!Så flink du erMen siden du er så travel om dagen så betyr vel bare det at tiden vil gå fort til en ny pp og nye muligheter
![]()
Håper den klorer seg godt fast og at det smitter over på megTakk! Vi får satse på det. Så moro at du endelig er gravid igjen!Håper den klorer seg godt fast og at det smitter over på meg
![]()

Takk 
Se der jaCD7
Så har jeg bestemt meg for å teste etter el og første testen røk med i dag. Gikk litt berserk i oktober og kjøpte en pakke på eBay med 200stk, så må jo få brukt de opp. I tillegg har jeg cb dobbel liggende som ble forsinket i julen og dermed ikke ble brukt. Nok å bruke opp, så jeg begynte med en eBaytest i dag og sparer cb et par dager til
Dagens test så i hvert fall slik ut, og ble tatt på morningen. Pleier egentlig å ha sterkere test på ettermiddagen/kvelden, men får ikke til det i dag da jeg skal på middag i hovedstaden etterfulgt av kamp, med svigers![]()
Hei på degCD10 og jeg er tidenes vinglepetter!
Jeg testet på morningen i dag med denne cb dobbel hormonindikatoren og fikk negativt svar, ingen el i sikte enda. Ble også litt usikker på om man skal teste på morgenurin? Står i bruksanvisningen at man skal det, men erfaringsmessig så har jeg sterkere tester på ettermiddag/kveld, så kanskje jeg skal teste da istede? Noen med erfaringer?
Pga masse tanker rundt dette med el da, så revurderer jeg hele testegreia. Vanskelig å holde seg i 4t og ikke drikke på flere timer når jeg har en så aktiv hverdag. Evt ha regelmessig humping og satse på at det gjør underverkene denne gangen. Hmm.. What to do?![]()
Åh! Takk for delte erfaringer! Det kommer godt medHei på degJeg forsøkte el tester fra clearblue digital m dbl hormonindikator denne ppen
er 2dpo nå. Er jo ikke super erfaren, men kan fortelle litt hva vi gjorde. Jeg forventet el på søndag og begynte å teste på onsdag.
Onsdag: blank test(runding)
Torsdag: smilefjes som blinker
Fredag: smilefjes som blinker
Lørdag: smilefjes som blinker både morgen og kveld (nå er vi så nerme el at jeg tester både morgen og kveld for å være sikker)
Søndag: smilefjes som blinker morgen og smilefjes som står i ro på kveldda skal el i teorien skje dagen etterpå
![]()
Har gått på provera for å få stabil syklus og etter den har jeg ikke funnet el like godt, derfor jeg prøver cb nå.. Hmm¨Åh! Takk for delte erfaringer! Det kommer godt med
Jeg tok en ny test i ettermiddag, fortsatt runding. Forventer el til lørdag, så burde vel komme et hoppende smilefjes snart da? Hadde ingen klar positiv test forrige pp heller, så lurer på om noe er galt.Har gått på provera for å få stabil syklus og etter den har jeg ikke funnet el like godt, derfor jeg prøver cb nå.. Hmm
Åh.. Så om jeg tester i kveld, så kan jeg få et helt annet resultat? Det er så kjekt med dere med erfaring på disse testene altså. Får meg straks inn på positive tanker igjen¨
Blinkefjeset kan komme flere dager i forvegen, samme dag som fast fjes, eller man kan gå rett fra tomt fjes til fast fjes! Jeg har opplevd alle sammen![]()
Åh.. Så om jeg tester i kveld, så kan jeg få et helt annet resultat? Det er så kjekt med dere med erfaring på disse testene altså. Får meg straks inn på positive tanker igjen![]()