Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Dere er fantastiske alle sammen! Så mye glede på våre vegne er overveldende[emoji173] Vil gi dere alle en stor klem for å vise min takknemlighet, både for alle lykkeønskninger dere har gitt meg og til den flotte heiagjengen som hele tiden har hatt trua på meg når jeg ikke hadde trua selv og var negativ. Setter stor pris på hver eneste en[emoji173]

[emoji5][emoji171]
 
Fin stigning på strimmlene! Øverste 14 dpo og den nederste 16 dpo! Jeg drister meg til å ha trua nå altså :joyful: legetime 8.30, og da skal jeg be om blodprøve i dag og mandag også!
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    506,7 KB · Visninger: 74
Aldeles nydelige tester Mator!
Dette er så fortjent :Heartred
 
Aldeles nydelige tester Mator!
Dette er så fortjent :Heartred
Synes fortsatt det er uvirkelig! Men har lovet meg selv at nå skal jeg prøve å slappe av og nyte det:happy: Også er jeg som sagt veldig klar for at du nå skal få komme etter :D
 
Synes fortsatt det er uvirkelig! Men har lovet meg selv at nå skal jeg prøve å slappe av og nyte det:happy: Også er jeg som sagt veldig klar for at du nå skal få komme etter :D

Nå er det bare å nyte! [emoji5]
Tenk at du skal bli mamma!!! Fineste testene i verden [emoji171]
 
Synes fortsatt det er uvirkelig! Men har lovet meg selv at nå skal jeg prøve å slappe av og nyte det:happy: Også er jeg som sagt veldig klar for at du nå skal få komme etter :D

Det høres ut som en god plan! :D
 
Fantastisk [emoji173]
 
Må si meg veldig enig! :D Var nervøs før jeg Sjekket på morningen i dag, med september friskt i minnet, men det lyste kjapt mot meg! Når vil digital vise 2-3 tro? Tenker å teste den på mandag eller tirsdag, har en igjen!
Jeg vil tro den digitale minst vil vise 2-3 ganske garantert på mandag/tirsdag. Her er mine tester som ga 2-3 :) Tror du kunne ha fått 2-3 i dag ut ifra det!

6bc42dd2c4fe68859e7cd9fa28dbbf47.jpg
 
Jeg sipper og ruger om en annen selv, er over en uke til testing men jeg er negativ og positiv om en annen. Så deilig å lese at du fikk positiv test nå, gratulerer!
 
Jeg sipper og ruger om en annen selv, er over en uke til testing men jeg er negativ og positiv om en annen. Så deilig å lese at du fikk positiv test nå, gratulerer!
Takk :D Håper du kan få følge etter om en liten uke :D
 
Jeg vil tro den digitale minst vil vise 2-3 ganske garantert på mandag/tirsdag. Her er mine tester som ga 2-3 :) Tror du kunne ha fått 2-3 i dag ut ifra det!

6bc42dd2c4fe68859e7cd9fa28dbbf47.jpg
Deilig! Da tar jeg til uka igjen jeg, og nyter i mellomtiden :D
Begynner du å bli klar eller? :)
 
Deilig! Da tar jeg til uka igjen jeg, og nyter i mellomtiden :D
Begynner du å bli klar eller? :)
Det høres veldig fornuftig ut :D

Ja, nå er jeg overraskende klar. Trodde aldri jeg skulle komme dit, men det er rart hvor utålmodig man blir mot slutten, gitt [emoji14] Gleder meg til følge deg helt til dit også :D
 
Back
Topp