MINE STARTMÅL PÅ BAILAIN OG MÅL HVER UKE FREMOVER

louis1

Glad i forumet
Det var endel som var intr i dette med bailain metoden og tenkte at jeg kunne ta denne kuren litt åpent for ale her inne så ser vi om det faktisk virker.. skriver inn startmålene også vil jeg legge inn de nye målene hver 5 behandling. jeg tar 3-4 bahandlinger i uken så det bli ca 1 gang i uken dette da[:)]
sluttres er det jeg har fått skriftlig garanti på at jeg skal ha som slutt mål etter endt behandling jeg må ha ca 35 timer.. de fleste tar 2 timer i uken men jeg tar 3-4 da får man raskere resultater jeg har hatt 3 nå og merker alt hvor mye det hjelper merker det godt på sideflesket og magen.
OG STREKKMERKENE BLIR MINDRE FOR HVER GANG[:D]
først måling regner jeg med bli imorgen eller mandag[:)]
 
vekr: hemmelig[:o]
4 bahandlinger = -1,1 kg


 

startmål: byste     rygg     midje     hofter     stuss     lår      kne       arm  
    
           113        96        91         113         123       78      49        38 
  

sluttres: 100        86        78          99          103      70      45        33   

Taptec  -13       -10       -13        -14          -20      -8      -4          -5
 
ORIGINAL: Chalk

hva koster en behandling?

 
en behandling koster 500 men om du kjøper 20 timer bat du 5200 og da får du gratsi prøvetime og 2 timer ekatra.
etter de første 20 timene får man 2000 i rabatt på de neste 20 timene. så det kommer på ca 7400 for 40 timer og da kan du jo be om garanti for om de ikke klarer det må de bahndle deg gratis til resultatet er der.
 
du var da ikke akkurat så diger? eller?
men lykke til=)
 
Hva er det for noe egentlig?[&:]
 
hmm.. dette hørtes lit intr. ut... hva går det ut på?? får man strammet opp noe også, eller bare taper man fett..? lixom.. [8|] Jeg har mest problemer med magen, og skulle gjerne hatt den flat og stram igjen [8D]
 
Igjen, hva er det for noe?
 
Back
Topp