Mine stakkars....

Er sååå klar!

Desperate housewife!
Pupper! De er stooooore (veldig store fra før av) og de er såre og klør! Har gått over til amme bh- det hjelper litt, men de er fremdeles veldig vonde.....
Nydelig å "slippe de løs" fra bh om kvelden.....
Hvordan går det med deres frontparti??!!

Joda mine to små pærer henger de :) Men har noe så inni helvete vondt innimellom at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.De trenger masasje og varme har jeg funnet ut og få henge fritt :)

Nej har heldigvis ikke det problemet, var ømme og vonde tideligere, men det har gitt seg:)

Jeg har så små fra før at jeg digger puppene mine nå. Endelig er det litt pupp med mening laughing7

Var veldig ømme i begynnelsen, nå er det bare av og til, heldigvis:)

Jeg har så små fra før at jeg digger puppene mine nå. Endelig er det litt pupp med mening laughing7
Samme her.. De var litt vonde helt i starten, og plutselig var de blitt en god del større gitt =P (Fortsatt små da =P )

Mine har blitt litt større, ganske store i utgangspunktet og :P
Var øm helt i starten, det gikk over. Men i det siste har de blitt veldig "følsomme" og litt vonde :P

Her er det vel slik: Dolly Parton, ta deg en bolle, for her kommer dama med JUR! :taunt010

Må kjøpe større ammebh`er denne gangen vet jeg :(

Merker ikke så stor forskjell på puppene enda jeg, litt større har de blitt men! Går som regel uten bh hele tiden jeg, utenom når jeg er på jobb.. Ser ikke forskjell uansett, håper de er like faste etter amming også, men det skal vel mye til ;p

Back
Topp