mine resultater fra digiscrap

x1xBitzyh

Forumet er livet
Har ikke vist noe ennå, men her er en liten smak! Dere har gitt meg mange ideér og takker veldig for dette!!![:D]

Så her er MITT resultat:

synes det er helt greit med enkle loér[:)] ris og ros er fint[:D]

Kjempefine lo'er.

Et par ting jeg ville endret på;

Tittelboksen i ul-lo'en er litt stor synes jeg - jeg ville laget den litt mindre så den ikke blir så fremtredende...

Spise HELT selv-LO'en; toppen og bunnen henger ikke helt sammen. Tror jeg ville laget en tynn ramme i den rosafargen du har på nederste delen rundt toppen også, så du knytter det sammen i ett bilde.

Fotomodellen din er nydelig, men modell skrives med to L'er på norsk (model er engelsk, men da heter det photo model)

Barnevakten er kjempefin, bortsett fra at jeg ikke forstår hva den hvite stripen nedenfor sløyfa er - den tror jeg at jeg hadde tatt bort

(ops, håper jeg ikke tar helt motet fra deg her nå - de er fine nemlig, det var bare sånne små kosmetiske ting jeg ville gjort)

neida lenemor du har ikke tatt fra meg motet i det heletatt!

*Grunnen til at tekstboksen på ul-loén er så stor er pga jeg husker at det var slik jeg følte det, så da ble den litt mere personlig for meg.
*Skal se hva jeg gjør med den spis selv... om jeg endrer på den eller lar den stå.
*Ang fotomodel så er den overskriften dansk[:D]
*Den hvite boksen har konturer på seg, men det er ikke lett å se på det lille bildet. måtte ha noe som brøt litt med resen av bildet.

sånn[:D]

Godt å høre... og du behøver selvsagt ikke forsvare endringer eller ikke endringer for meg. Bare mine umiddelbare tanker som ble kastet ut her. Det viktigste er at du er fornøyd - det er jo dine tanker og følelser som skal formidles her! [:D]

(og som sagt - de ER fine!!)

Jenta di er forresten veldig søt!

ORIGINAL: lenemor

Godt å høre... og du behøver selvsagt ikke forsvare endringer eller ikke endringer for meg. Bare mine umiddelbare tanker som ble kastet ut her. Det viktigste er at du er fornøyd - det er jo dine tanker og følelser som skal formidles her! [:D]

(og som sagt - de ER fine!!)

Jenta di er forresten veldig søt!
Takk.. deter min lille engen ja[:D]

Forsvarer ikke, ville bare gi deg svar på det du lurte på.. svært lite av det jeg lager som jeg blir fornøyd med, så ikke tenk på det![:D]

De var jo kjempe flotte da!!!

Back
Topp