Mine rare drømmer

Shanett

Glad i forumet
De drømmene som går igjen og igjen er at sambo er utro og at jeg drikker meg full med babyen i magen.

Natt til i dag drømte jeg at jeg og sambo var på fest,var kjempe god stemning å alle hadde det gøy.Hadde såååå lyst å drikke jeg og,så jeg begynte å blande meg drinker uten at noen så det.
Var til slutt dritafull såklart.Når folk spurte meg hvordan jeg kunne finne på å drikke når jeg var gravid,svarte jeg at
"Noen har putta alkohol i brusen min,er på tur hjem nå,skal ringe legen å høre hva jeg skal gjøre".. Men fortsatte å feste videre[&:] 

Ble helt sjokka da jeg våkna,hvordan kunne jeg være så hjerteløs liksom..

Har flere drømmer med alkohol i bildet.De går alltid ut på det samme: Er ikke farlig å drikke nå,babyen kommer jo ut snart uansett![X(]

Noen flere med rare drømmer?
Vet at det er normalt å drømme om rare ting når man er gravid,men det er så freaky at jeg drømmer mye om alkohol..Savner jeg det så fælt liksom?[8D]

Jeg har også hatt en del drømmer om at jeg er på fest å drikker, husker ikke så mye av de bare at jeg har hatt kjempe dårlig samvitighet, og ikke helt skjønt hvorfor jeg gjør det.

Off.. ja, eg har alltid drømt masse, og gått masse i søvne.
No i svangerskapet er det ekstremt.

Bla:

*drømte at eg var ei teltstang, og våkna av at samboern vekte meg. Da sto eg midt i senga med dyna hengande nedover meg.. ja som et telt...
*drømte at eg fikk med meg en 8 mnd gammel beibi heim fra sjukehuset, men gikk innpå lindex å bytta den tilbake.

ORIGINAL: Shanett

De drømmene som går igjen og igjen er at sambo er utro og at jeg drikker meg full med babyen i magen.

Natt til i dag drømte jeg at jeg og sambo var på fest,var kjempe god stemning å alle hadde det gøy.Hadde såååå lyst å drikke jeg og,så jeg begynte å blande meg drinker uten at noen så det.
Var til slutt dritafull såklart.Når folk spurte meg hvordan jeg kunne finne på å drikke når jeg var gravid,svarte jeg at
"Noen har putta alkohol i brusen min,er på tur hjem nå,skal ringe legen å høre hva jeg skal gjøre".. Men fortsatte å feste videre[&:] 

Ble helt sjokka da jeg våkna,hvordan kunne jeg være så hjerteløs liksom..

Har flere drømmer med alkohol i bildet.De går alltid ut på det samme: Er ikke farlig å drikke nå,babyen kommer jo ut snart uansett![X(]

Noen flere med rare drømmer?
Vet at det er normalt å drømme om rare ting når man er gravid,men det er så freaky at jeg drømmer mye om alkohol..Savner jeg det så fælt liksom?[8D]

Huff, ekkelt med sånne drømmer der man gjør noe man ALDRI ville gjort i bevisst tilstand. Vet jeg drømmer mye, men det forsvinner ut av hodet så raskt om morgenen...Skal prøve å huske til i morgen og rapportere!

Drømmer masse at jeg røyker og snuser, det kan jo ikke skade med bare EN? Helt forferda når jeg våkner[&:]
Men hadde en litt artig drøm natt til i går...drømte at fødselen startet og jeg kom inn på sykehuset. De skulle ikke gjøre noe for å stoppe fødselen, siden jeg hadde kommet så langt. Og ikke kom det til å gjøre vondt heller, så lenge jeg brukte linser...!

ORIGINAL: Villemo26

Bla:

*drømte at eg var ei teltstang, og våkna av at samboern vekte meg. Da sto eg midt i senga med dyna hengande nedover meg.. ja som et telt...*drømte at eg fikk med meg en 8 mnd gammel beibi heim fra sjukehuset, men gikk innpå lindex å bytta den tilbake.

Beklager, men nå lo jeg så jeg nesten tissa på meg!!!! Utrolig fantasi! [:D][:D]

ORIGINAL: Villemo26

Bla:

*drømte at eg var ei teltstang, og våkna av at samboern vekte meg. Da sto eg midt i senga med dyna hengande nedover meg.. ja som et telt...
*drømte at eg fikk med meg en 8 mnd gammel beibi heim fra sjukehuset, men gikk innpå lindex å bytta den tilbake.

Har også bestandig drømt masse,og de er ofte veldig detaljerte drømmer som jeg faktisk husker også! Veldig mye plaget med mareritt også[:'(]

Kan tenke meg at samboer'n din har flirt godt når du sa at du var en teltstang[:D]

Jepp, drømmer mye rart. Vi drømmer mye og husker det fordi vi ikke sover så tungt som man gjør til vanlig. Vi våkner lettere og når vi våkner i den lette drømmefasen av søvnen husker vi drømmene.
Var mye plaget av mareritt en stund, men heldigvis ikke sååå mye nå. Men rare er drømmene.

Drømmer ofte om at min kjære er utro.........:(
Når jeg da våkner er jeg på tur å klappe til han,
fordi det har vært så virkelig.
Stakkarn er gjort klar over hvor farlig han egentlig har det når han ligger og sover :p

Utroskap tror jeg ofte går igjen hos mange gravide (inkludert meg selv), drømmer også om røyking og drikking og har sååå dårlig samvittihet når jeg våkner [8|]

ORIGINAL: Angelmy

Drømmer ofte om at min kjære er utro.........:(
Når jeg da våkner er jeg på tur å klappe til han,
fordi det har vært så virkelig.
Stakkarn er gjort klar over hvor farlig han egentlig har det når han ligger og sover :p

Hihi, kjente meg igjen der ja [8D]

Du er ikke den eneste! Jeg har hatt maange drømmer om at jeg drakk meg full! Å jeg hadde en periode der jeg drømte hver natt at jeg røyka.. hehe.. 

Back
Topp