mine klær -nå med bilde!!-

Apeloffen

Forumet er livet
 va å småshoppa sånn smått i dag.. to enkle gensere. en svart og en grå. så kjøpte jeg en topp/tunika i sølvgrå farve på bik bok. den har stropper på ca 1 cm bredde. toppen skjærer rett over brystet ca og er ganske vid..rekker meg til under stumpen[;)] dro denne over den svarte genseren jeg kjøpte.. gubben synes det så rart ut.. muligens fordi det er uvant.. jeg er ganske kjedelig i klesveien ellers[:o] er så vanskelig å si om det ser bra ut når man har det på selv... gidder jo ikke gå ut å se ut som ett dass. blir så usikker når ikke gubben engang vet[:D]

så, ser dere meg forran dere nå?[:)]

Ble gaske dårlige bilder, så dere får to stk[;)]

Dongeribuksa er blå og passer vell kanskje ikke helt til....

hehe...
ser nok helt okei ut, selv om jeg tror tunikaen er finere uten toppen under?!

ORIGINAL: Lillepooh

hehe...
ser nok helt okei ut, selv om jeg tror tunikaen er finere uten toppen under?!

ja, men da fryser jeg meg ihjel... bor jo i nord vettu[;)]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

va å småshoppa sånn smått i dag.. to enkle gensere. en svart og en grå. så kjøpte jeg en topp/tunika i sølvgrå farve på bik bok. den har stropper på ca 1 cm bredde. toppen skjærer rett over brystet ca og er ganske vid..rekker meg til under stumpen[;)] dro denne over den svarte genseren jeg kjøpte.. gubben synes det så rart ut.. muligens fordi det er uvant.. jeg er ganske kjedelig i klesveien ellers[:o] er så vanskelig å si om det ser bra ut når man har det på selv... gidder jo ikke gå ut å se ut som ett dass. blir så usikker når ikke gubben engang vet[:D]

Tror du ser helt topp ut jeg[:D][:D]

ORIGINAL: Lilly85

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Tror du ser helt topp ut jeg[:D][:D]

sikker på det altså?[:D]

Alt kler den smukke[:D]

Man må ALDRI høre på mannen sin [;)]

Tunika på utsiden av genser/ topp er helt ok, mange som går med det og det er ganske fint det [:D]

ORIGINAL: snartpappaigjen?

Du har lært det du [8D]

ORIGINAL: Dunn

Du har lært det du [8D]

Jepp[8D]

Haha, sånn er kjærste min også.. Hadde fiksa meg og retta håret og han utbrøt: "hæ? Har du fått elektrosjokk??"

Ikke bry deg om han, mannfolk har jo som regel ikke peiling..[:)] er sikker på at du ser kjempefin ut!!!

Det ser nok helt fint ut, kanskje like fint med en kort ermet under og. og du kan jo bruke hvilken som helst farge under sølv stort sett[:D]

hehe, men så er ikke jeg den typisk smukke heller[;)]

Men jeg tror jeg velger å ta det som ett kompliment[8D][:D]

me da tror jeg at vi sier det ser bra ut[:D] Bare å finne ei bukse som passer til nå... hoff[&o][:D]

ORIGINAL: suki

Må bare si jeg kjenner meg igjen apeloffen!! Er superkjedelig i klesveien jeg også, og går skjeldent med "spennende" klær. Blir som regel olabukse og genser. Og joggesko! Er jo så praktisk anlagt at jeg skjelden får meg til å gå ut i høyhæla sko.

jepps.. begynne å mixe og matche..nei det får jeg ikke til[:D]
og høyhælte sko..nei, jeg er høyhælt nok fra før av med mine 186 cm[;)] Så da blir det stilige utvalget av sko nooooooe labert også...[8|]

ORIGINAL: Sascha

jeg tror du ser kjempefin ut!
jeg bruker også å gå sånn [:D]

regner med det er noe sånt du mener..:
(bilde fra ellos[:D])

tja..tjo.. blir jo noe ala det ja. Skal prøve å få tatt ett bilde[:D]

Bilder i første innlegg[;)]

var kanskje ikke noe særlig likevell......?

syns du var kjempe fin jeg[:D]
å det passa kjempe bra med tunika uttapå genser[:D]

Synes det var fint jeg[:D][:D]

Back
Topp