andrine83 Forelsket i forumet 19 Jun 2007 #1 Da har jeg fått lagt ut alt jeg noen gang har scrappet. Så er ganske nybegynner for og si det sånn[:)] bryllupskort[:)]prøvde meg på et tag kort.. dette er den 1 jeg lagde[8|] kaffefilter kort.-
Da har jeg fått lagt ut alt jeg noen gang har scrappet. Så er ganske nybegynner for og si det sånn[:)] bryllupskort[:)]prøvde meg på et tag kort.. dette er den 1 jeg lagde[8|] kaffefilter kort.-
K Kariar Forelsket i forumet 19 Jun 2007 #2 åå, så fine de var! Er så gøy å se på hva dere har laget! Likte spesielt "ole brumm-gutten"[:D][:D]
Knertemamma Glad i forumet 19 Jun 2007 #3 De er kjempe fine!!!!!! tenkte jeg skulle bygynne og prøve meg på scrapping jeg også ser så gøy ut!
Perlemor til to Elsker forumet 19 Jun 2007 #5 så flink du er da... jeg vil begynne jeg og, men jeg får jo aldri tid og har ingen plass og sitte med det... men når loftet står ferdig...
så flink du er da... jeg vil begynne jeg og, men jeg får jo aldri tid og har ingen plass og sitte med det... men når loftet står ferdig...