mine divabidrag

Fru Lotten

Forumet er livet
Slang meg for en gangs skyld med på diva på scrapping nå i august! Her er bidragene mine![:)]

Absolutt nydelige! [:)]

Diva er en konk på scrappin gsom går gjennom hele året. det kåres en mnds-diva hver mdn, og disse 12 konkurrerer i en finale på nyåret om å bli årets diva

Nydelige. Du er kjempe flink.

ORIGINAL: Asil

Synes du bruker så lekre farger på det du lager! Skrik ut om du har lyst til å handle en Melissa-pakke for meg (ser du også er fan [;)])! [:D]

tusen takk!! kan godt gjøre det jeg, du kan jo sende me gen pm evt?[:)]

Herlige LO'er Lotten! Dette her kan du[;)] Likte kanongodt den Silje LOen!

Du er helt sinnsykt flink altså!!!! Blir helt imponert hver gang jeg ser dine Lo`er. [:)]

ORIGINAL: Ida82

Du er helt sinnsykt flink altså!!!! Blir helt imponert hver gang jeg ser dine Lo`er. [:)]

signerer denne[:D]

Måtte jo inn og se hva det var for noe. Og så fine oppgaver for september da! Allerede lagt ut stæsjet for ene deloppgaven, så får vi se hvor langt jeg kommer. [8D]

så moro!
ja oppgavene er i samme gata hver gang-alltid ei skisse, en lift, en fargeoppgave, en temaoppgave og en stæsj/teknikkoppgave!

Sakene våre ble sendt allered på fredag forresten, men er ikke registrert noe mer enn at de er levert inn foreløpig[8|] satser på å ha det i morra!så må jeg barte plukke ut mitt og sende ditt videre![:)] 

ORIGINAL: Lotten

Måtte jo inn og se hva det var for noe. Og så fine oppgaver for september da! Allerede lagt ut stæsjet for ene deloppgaven, så får vi se hvor langt jeg kommer. [8D]

så moro!
ja oppgavene er i samme gata hver gang-alltid ei skisse, en lift, en fargeoppgave, en temaoppgave og en stæsj/teknikkoppgave!

Sakene våre ble sendt allered på fredag forresten, men er ikke registrert noe mer enn at de er levert inn foreløpig[8|] satser på å ha det i morra!så må jeg barte plukke ut mitt og sende ditt videre![:)]

Åååååh, som jeg gleder meg! [:D]
Lurte litt på det med annet papir/emballasje i oppgaven, kan man bruke et materiale som ikke er beregna på scrapping i utgangspunktet mon tro.. Er ikke papir.. Får sende en melding og høre for sikkerhets skyld..
Skal du være med denne måneden også?

spør dem ud, så er du sikker! Kjipt å evt. bli disket fordi man tok sjansen liksom![:)] Får se om jeg blir med, har ikke kommet i gang enda hvertfall,er litt mye som skjer denne mnd...

Så stilig!!!! Skjønner ikke åssen du klarer og finne på sånne ting jeg!! Du er rå på sånt!!![:)]

Back
Topp