Mine, dine, våre

Millan

Glad i forumet
Junibarna 2015
Syns det var veldig koselig å se at det er flere i min situasjon her. Altså 4.5.6. Og noen venter 7. barnet i hus!
Her er Bonusbarna 50%. Hvor mye er dem hos dere?

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3

Jeg har mine barn hele tiden, de er hos sin far hver annen helg og 2 uker om sommeren om det passer for han. Bonusbarnet er her 50%. Alltid artig med flere i samme situasjon

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har mine barn hele tiden, de er hos sin far hver annen helg og 2 uker om sommeren om det passer for han. Bonusbarnet er her 50%. Alltid artig med flere i samme situasjon

Det hørtes kjent ut! Mine er og hos far annen hver helg. Ingen ferier en mulig to uker om sommeren. Han sitt tap og synd for barna. Men det virker som de trives med denne ordningen egentlig :)

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3

Det samme har jeg tenkt. Er glad for å få ha barna så mye som mulig. Han har fått tilbud om mer, men takket nei. Før hadde han de litt mer, men ønsket ikke dette etter en stund heller. Flaks for meg:)

Vi har 1 sammen, jeg har 2 fra før og han har 3 fra før. Vi venter Nr 2 sammen nå og vi vil da ha 7 totalt! ;) Mine 2 og vår felles (alder 7,5 og 1år) bor her 100%. Den minste til samboer (5 år) har vi 40% og de to største hans (11 og 14 år) har vi annenhver helg (torsdag-søndag) pluss torsdagen den andre uka. Det blir vel ca 30%. Så vi er mange barn veldig ofte! Men for en fantastisk familie vi har! :-) Barna er så nære hverandre og så glade i hverandre. Høytidene og feriene vi har sammen er virkelig helt magiske! :D

Back
Topp