Mine, dine barn...

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Hva om to treffer hverandre... 1+2 barn... etter en stund vil man flytte sammen, men pga økonomi har man ikke råd til nytt hus før om tidligst to år... Dvs at man er i mangel av et soverom.. 2 av barna er der annenhver langhelg, en er der hele tiden utenom fredag til søndag annenhver helg... Så er spørsmålet... hvordan hadde dere løst noe slikt???[:)]

Det barnet som er der mest får eget rom, de to andre deler?? [:)]

To må dele.

2 er 5 og seks, minste er 3...

Bare får vondt jeg... to mennesker vil gjerne leve sammen, men vil jo ikke at barna skal bli flyttet og skvist sammen for at det kommer nye inn... vanskelig!![&o]

Men bare tanker foreløpig altså[8D]

ORIGINAL: Mrs.B

ORIGINAL: Delia

2 er 5 og seks, minste er 3...

Bare får vondt jeg... to mennesker vil gjerne leve sammen, men vil jo ikke at barna skal bli flyttet og skvist sammen for at det kommer nye inn... vanskelig!![&o]

Men bare tanker foreløpig altså[8D]

da synes jeg at 6 åringen skal ha et rom, og 5 åringen kan velge om han vil dele rom med 6åringen eller 3åringen[;)]

hehe.. ja tror det valget hadde blitt enkelt[8D] Men vi har jo snakket om at man må høre meningen deres og prøve å ta hensyn, men finne en løsning sammen. Men føler alikevel at man innvaderer og skviser sammen 2 barn for at nye kjæresten med barn skal få plass.... Litt vanskelig å vente i over to år hvis man liker herandre også!![;)]

ORIGINAL: Fesasmekjo

ORIGINAL: ToSmå2010

Det barnet som er der mest får eget rom, de to andre deler?? [:)]

det funker[:)]
også kjøper man en køyeseng, så blir det mer plass på rommet[:)]

ORIGINAL: Mine3nydelige

Synes den som bor der fast skal ha eget rom

Selv om det blir den som egentlig flytter inn???

Men mener dere at dette er en grunn til å ikke flytte sammen, eller mener dere det er greit at slik må det nå kanskje engang bli???

Den som bor fast bør få eget rom, ingen tvil.. Går godt ann å lage et ordntlig trivelig felles rom som føles hjemme[:)]

ORIGINAL: Mine3nydelige

Synes den som bor der fast skal ha eget rom

ungen som bor der fast bør ha eget rom mener jeg også. eventuelt at dere legger det slik at de to andre kommer til dere, når faste ungen er borte, så bruker de rommet til faste ungen.

De barna som er biologiske søsken deler rom[;)]

Jeg tror jeg aldri ville klart å dytte sønnen min på rom med et annet barn som han ikke er i slekt med[&:]

ORIGINAL: Später

ungen som bor der fast bør ha eget rom mener jeg også. eventuelt at dere legger det slik at de to andre kommer til dere, når faste ungen er borte, så bruker de rommet til faste ungen.

Nja, det blir jo litt synd at de ikke skal få et forhold til hverandre...

se sengen her da :-)

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00108982

de yngste sover nede, og den eldste oppe.

eller slikt under en høyseng:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70120551

med denne under

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80120579

ORIGINAL: Febbis

De barna som er biologiske søsken deler rom[;)]

Jeg tror jeg aldri ville klart å dytte sønnen min på rom med et annet barn som han ikke er i slekt med[&:]

Er enig med deg der, men tenker mer på de to andre som blir skilt egentlig... min kjenner jeg og skal klare å se og prate hvis det er noe... de to andre blir jo skvist litt sammen, og jeg vil for alt i verden ikke at dem skal føle at dem er mindre velkommen! Men om vi skulle kjøpt noe sammen skal definitivt alle få hvert sitt!!!!![;)][:D]

veit at sønnen til samb på 11 deler rom med stesøstra si på 20 år ein del når han er hos mora... DET synes eg er på grensa, men barn som ikkej er komt i tennåra? Trur ikkje det er heilt unormalt.. Det er jo ikkje snakk om for evig og alltid, så:)

Back
Topp