Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke dette svangerskapet, men opplevde det med lillebror i huset. Første svangerskap hadde jeg hyperemesis og kastet opp til ungen var ute (bokstavelig talt, kastet opp i aktiv fødsel). Med lillebror var jeg superkvalm og kastet opp i 9 dager. Våknet en dag i uke 7 uten hint av kvalme. Var helt sikker på at jeg hadde mistet, men fikk ul samme dagen som viste bankende hjerte og alt var helt fint. Kvalmen kom ikke tilbake heller.Synes jeg er mindre kvalm jeg, og det gjør meg megastressa!
baah! Flere som er i samme gata!?
Samme her. Har jo symptomer, men er nesten så jeg tror jeg bare innbiller meg symptomene. Men jeg føler de har avtatt litt siste dagene. Håper snart jeg våkner med en hissig kvalme! Haha.
Jeg forstår ikke helt åssen jeg skal få tiden til å gå frem til TUL. Det er 31.7.
Har vært mega stressa selv, ingen symptomer her utenom litt øme bryster. Var hos legen i dag for å ta blodprøve og skal tilbake fredag for å sjekke om det er stigning ble mega kvalm på bussen hjem så kansje jeg kan slappe av. Men tror ikke jeg klarer slappe av før jeg ser er bankene hjerte. Skal om 2 uker på TUL så er spent
Ja absoluttBlir spennende og se stigning da
Synes jeg er mindre kvalm jeg, og det gjør meg megastressa!
baah! Flere som er i samme gata!?
Sniker
Jeg hadde det sånn dette svangerskapet. Av og på med symptomer og inn og ut på tidlig ul alt var bra veldig skremmende da jeg hadde hyperemesis med storesøster, og denne gangen gikk alt så greit liksom
Takk for svar, det beroliger meg og høre historier fra andre hvor alt var som det skal