Mindre symptomer

Lille91

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Skuddårsspirene 2024
Synes jeg er mindre kvalm jeg, og det gjør meg megastressa!

baah! Flere som er i samme gata!?
 
Jeg har også mindre symptomer i dag enn i går, men testen har økt fra 1-2 til 2-3 på rette tiden, så da følte jeg at jeg kunne senke skuldrene litt :) men jeg blir også stressa av å få mindre symptomer, men slik hadde jeg det når jeg var gravid med nr 1 og han er nå 7 år :)
 
Synes jeg er mindre kvalm jeg, og det gjør meg megastressa!

baah! Flere som er i samme gata!?
Ikke dette svangerskapet, men opplevde det med lillebror i huset. Første svangerskap hadde jeg hyperemesis og kastet opp til ungen var ute (bokstavelig talt, kastet opp i aktiv fødsel). Med lillebror var jeg superkvalm og kastet opp i 9 dager. Våknet en dag i uke 7 uten hint av kvalme. Var helt sikker på at jeg hadde mistet, men fikk ul samme dagen som viste bankende hjerte og alt var helt fint. Kvalmen kom ikke tilbake heller. :)
 
Har vært mega stressa selv, ingen symptomer her utenom litt øme bryster. Var hos legen i dag for å ta blodprøve og skal tilbake fredag for å sjekke om det er stigning ble mega kvalm på bussen hjem så kansje jeg kan slappe av. Men tror ikke jeg klarer slappe av før jeg ser er bankene hjerte. Skal om 2 uker på TUL så er spent
 
Samme her. Har jo symptomer, men er nesten så jeg tror jeg bare innbiller meg symptomene. Men jeg føler de har avtatt litt siste dagene. Håper snart jeg våkner med en hissig kvalme! Haha.
Jeg forstår ikke helt åssen jeg skal få tiden til å gå frem til TUL. Det er 31.7.
 
Samme her. Har jo symptomer, men er nesten så jeg tror jeg bare innbiller meg symptomene. Men jeg føler de har avtatt litt siste dagene. Håper snart jeg våkner med en hissig kvalme! Haha.
Jeg forstår ikke helt åssen jeg skal få tiden til å gå frem til TUL. Det er 31.7.


Jeg har 3/8, uendelig lenge til :(
 
Har vært mega stressa selv, ingen symptomer her utenom litt øme bryster. Var hos legen i dag for å ta blodprøve og skal tilbake fredag for å sjekke om det er stigning ble mega kvalm på bussen hjem så kansje jeg kan slappe av. Men tror ikke jeg klarer slappe av før jeg ser er bankene hjerte. Skal om 2 uker på TUL så er spent

Blir spennende og se stigning da :)
 
Synes jeg er mindre kvalm jeg, og det gjør meg megastressa!

baah! Flere som er i samme gata!?

Sniker :)

Jeg hadde det sånn dette svangerskapet. Av og på med symptomer og inn og ut på tidlig ul :hilarious: alt var bra❤️ veldig skremmende da jeg hadde hyperemesis med storesøster, og denne gangen gikk alt så greit liksom :p
 
Sniker :)

Jeg hadde det sånn dette svangerskapet. Av og på med symptomer og inn og ut på tidlig ul :hilarious: alt var bra❤️ veldig skremmende da jeg hadde hyperemesis med storesøster, og denne gangen gikk alt så greit liksom :p

Takk for svar, det beroliger meg og høre historier fra andre hvor alt var som det skal :)
 
Takk for svar, det beroliger meg og høre historier fra andre hvor alt var som det skal :)

Som oftest går det heldigvis bra ❤️ som min jordmor sa hver gang jeg dukka opp til privat TUL: nå må du bare stole på at kroppen din klarer dette. Og det er ingen som er noe mindre gravid selvom man har mindre symptomer. Symptomene kan være kjempesterke og likevel har hjertet sluttet å slå. Så prøv å senke skuldrene litt, selvom det er dritvanskelig! Jeg klarte aldri det selv :angelic: Men lettere å si det til andre, hehe :p lykke til ❤️
 
Back
Topp