mindre symptomer... ?

Klarsometegg

blir kjent med forumet :)
*MIA*
Har vært en del kvalm, men på lørdag forsvant kvalmen og det var jo sååå godt :) var da 9+0. Men nå kjenner jeg at brystene er mindre vonde også, fortsatt tydelige blodårer, og litt harde, men ikke fullt så vonde. Er det vanlig at symptomer avtar i denne perioden? Noen med erfaring? Var på Ultralyd 7+4 og da så vi hjertebank :) så håååper jo at dette er normalt...

Har det på samme måte som deg... Var på ultralyd i uke 8 - alt bra. Nå i uke 10 er jeg plutselig nesten ikke kvalm, nesten ikke ømme bryster.. Føler meg nesten ikke gravid lenger.. Egentlig burde jeg vært veldig glad, men er mest redd for at noe kan ha gått galt.. Har lest en del om det og det virker som det er ganske normalt at symptomene plutselig avtar rundt denne tiden, så da får vi håpe at vi bare kan nyte det og at alt er bra :)

Ååå, så godt og høre :) takk for beroligende ord :) satser på at det er helt normalt da :)

Jeg er litt over 8 uker, og her har det også avtatt litt!
Nå kommer det mer i bølger enn å være konstant!
plutselig så kvalm at jeg brekker meg ut av det blå!

Jeg tror ikke det er uvanlig at symptomene kommer og går litt. De sier jo at de fleste er kvalm til rundt uke 12, men jeg var leeeenge etter uke 12 sist, så da er det sikkert noen som blir tidligere ferdig også :)

Håper virkelig kvalmen avtar litt her også snart. Er 7+0 nå, og tilbringer dagene på sofaen totalt uten energi... Godt å høre at dette forhåpentligvis endrer seg om ikke alt for lenge :)

Håper virkelig kvalmen avtar litt her også snart. Er 7+0 nå, og tilbringer dagene på sofaen totalt uten energi... Godt å høre at dette forhåpentligvis endrer seg om ikke alt for lenge :)
Håper at kvalmen din også gir seg snart ja! :) her ble det vist hodepine istedet idag, men har fridag, så da kan man jo hvile seg :)

Da er vi ganske likt på vei :) Jeg har det også sånn. Kjenner ikke at puppene er ømme lenger, men jeg er trøtt, sliten, krampefølelse i leggene og har null matlyst/blir uggen av å spise. Så det er da noe :) Det er vel gjerne nå rundt uke 10+ at kroppen begynner å bli vant til dette hormonrushet, og at ting blir mer stabile?

Jeg er 10+1 i dag. De siste dagene har jeg blitt gradvis bedre. Kvalmen kommer litt i bølger, spesielt hvis jeg ikke spiser ofte nok, men er langt fra så ille som tidligere. Så håper dette betyr at den verste perioden er over! :)

Snart 9 uker her og kan si meg enig i flere over her. Symptomene har mildnet litt, hvertfall ift kvalmen... Bruker fortsatt sea band. Ellers blir jeg fort sliten og er generelt trøtt.. Håper virkelig det gir seg mer etterhvert :-) passer dårlig å være sofaliggende med en 3 åring i hus... ;-)

Jeg har hørt at morkaka tar over hormonproduksjonen i uke ti og at mange derfor begynner å bli bedre da. Håper på det for egen del ;)

Back
Topp