Mindre symptomer...

Lenesn

Andre møte med forumet
Jeg er nå akkurat 6 uker på vei i dag. Den siste uken har jeg hatt avtagende symptomer. Jeg er ikke like trøtt lenger, puppene er ikke like ømme.. Jeg har ikke like mye stikninger/murringer i korsryggen og i magen. Jeg kan også legge til at jeg synes ikke jeg må tisse så mye oftere. Jeg tisser heller aldri på natten.

Jeg er selvsagt veldig bekymret for at dette betyr at noe er galt. Hva tror dere? Er det normalt at symptomer kommer og går.

Hvilke symptomer har dere?

Håper virkelig det er liv inni der...

Signerer ditt innlegg.. Veldig lite symptomer her også! Har ei venninne som er nøyaktig 1 uke lenger enn meg på vei, og hun har kastet opp hver morgen i over ei uke..!

Hvis du føler deg redd og usikker, så ta en test. MEN det er vanlig at symptomer kommer og går, hvilket man etterthvert blir veldig glad for. Spesielt når ubehag forsvinner :)

sånn er det her også. 5 uker i dag, avtagende den siste uken. men de er også tydeligere på kvelden. Kan føle meg skikkelig gravid på kvelden, så våkner jeg om morgenen og tenker at det må være noe galt... men jeg leste noen ekspertsvar fra jordmor Siri, om at det er helt naturlig med symptomer som kommer og går.. så krysser fingrene for det da:) 

Jeg tror ikke du skal bekymre deg ;) Jeg hadde veldig kvalme igår, men idag har jeg følt meg helt fin! Har generelt ikke mye symptomer heller :)
For å si det veldig greit; symptomene viser seg ikke hver dag :) Men sånn var det når jeg hadde Henrik i magen også ;)
Og det murre-greiene har jeg hørt at avtar ettersom man kommer lenger ut i svangerskapet :)
Bare slapp av og kos deg med at formen er fin! <3

Back
Topp