Mindre symptomer uke 11?

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Er nå 11+4 og merker litt mindre av det som har plaget meg i ukesvis må som trøtthet, mye kvalme, ikke lyst på forskjellig mat og de ømme puppene.

Er det noen andre som har det slik også eller har hatt det slik i andre svangerskap?

Skal på min andre TUL på sykehuset på torsdag og kjenner at jeg er nervøs for at ting ikke går bra.... :( Har aldri vært gravid før så vet ikke hva som er normalt og ikke.

Er nå 11+4 og merker litt mindre av det som har plaget meg i ukesvis må som trøtthet, mye kvalme, ikke lyst på forskjellig mat og de ømme puppene.

Er det noen andre som har det slik også eller har hatt det slik i andre svangerskap?

Skal på min andre TUL på sykehuset på torsdag og kjenner at jeg er nervøs for at ting ikke går bra.... :( Har aldri vært gravid før så vet ikke hva som er normalt og ikke.
Trykket liker fordi jeg har også lyst til å bli kvitt trøttheten min og de ømme puppene. Jeg er 10+1 i dag og bare gleder meg til jeg går inn i den 12 uka.

Sist svangerskap så kom all energi tilbake i uke 12. Samt jeg hadde nada symptomer og bare levde livet egentlig til det ble tungt[emoji1] håper det skjer igjen altså!

Jeg har så og si nesten ingen symptomer, jeg er 8+6 nå. Trøtt og lite energi ja, og litt kvalm enkelte dager, men ellers lite symptomer. Ømme pupper føler jeg kommer og går. Alt er vel normalt [emoji5]

Trykket liker fordi jeg har også lyst til å bli kvitt trøttheten min og de ømme puppene. Jeg er 10+1 i dag og bare gleder meg til jeg går inn i den 12 uka.

Sist svangerskap så kom all energi tilbake i uke 12. Samt jeg hadde nada symptomer og bare levde livet egentlig til det ble tungt[emoji1] håper det skjer igjen altså!
Hadde jo så klart vært godt med en "pause" fra alle symptomer og slikt, så håper det er som du sier :)

Jeg er i dag 9+0, og allerede i forrige uke snudde det mtp symptomer. Følte jeg nådde bunnen tirsdag da jeg var helt utafor på jobb og ble sendt hjem, og etter det har den uggenheten og trøttheten gitt seg. Ikke frossen lenger, og den kvalmen jeg hadde morgen og særlig kveld er betydelig mindre. Skal på tul mandag om en uke, så håper alt er som det skal da. Men høres jo ut på flere her som at det er normalt at symptomene svinger :)

Var sånn sist jeg var gravid. Forsvant mellom uke 11 og 12 og følte meg full av energi.

Håper det blir sånn nå og, men tør ikke forvente det heller

Det er helt normalt [emoji1] Når endringer til færre symptomer skjer er individuelt, men det er jo ikke uten grunn de kaller 2. trimester for "de gylne ukene" eller noe sånt, etterhvert som man nærmer seg slutten av første trimester (+/-) minsker symptomer. Og det blir som regel ikke veldig tungt eller vondt før i 3.trimester.

Det er helt normalt [emoji5] nå har morkaken tatt over det meste, så da er det mindre av hormonene østrogen og progesteron som herjer i kroppen [emoji4] det er disse som gjør deg dårlig [emoji4]

Jeg er i uke 11 og har også opplevd at alle symptomene nesten har forsvunnet. Har mye mer overskudd nå :)

Var på ul for under en uke siden og da var alt fint :)

Jeg har mindre symptomer med tanke på treg mage og såre brystvorter - men har plutselig begynt å kaste opp :(

Jeg føler at energien begynner å komme tilbake sammen med motivasjon og litt mindre plager [emoji5]

Jeg føler energien er bedre nå enn for 2-3 uker siden, mindre ligamentsmerter og mindre øm i brystene. Men opplever at symptomene er mer svingende nå. Har f.eks. vært lite kvalm i flere dager, men i dag morges var jeg kvalm igjen. Tenker at det er normalt at ting minsker nå, men som deg kjenner jeg også på bekymring over symptomer som forsvinner. Skal også på UL på torsdag og kjenner at jeg gruegleder meg vanvittig.

Jeg føler energien er bedre nå enn for 2-3 uker siden, mindre ligamentsmerter og mindre øm i brystene. Men opplever at symptomene er mer svingende nå. Har f.eks. vært lite kvalm i flere dager, men i dag morges var jeg kvalm igjen. Tenker at det er normalt at ting minsker nå, men som deg kjenner jeg også på bekymring over symptomer som forsvinner. Skal også på UL på torsdag og kjenner at jeg gruegleder meg vanvittig.
Du må fortelle meg h ordan det går!
Er så spent selv, mer enn når jeg var på TUL..

Ble alltid mindre trøtt og kvalm i uke 11 med begge mine forrige svangerskap. :)

Back
Topp