Mindre symptomer etter fullgått 11 uker..

Hei dere :)
Jeg har siste dagene fått mindre og mindre vondt i brystvortene. Har hatt det fra positiv test, men nå har det altså nesten gitt seg. Med total angst for MA, så er jeg redd det er et tegn på at utviklingen har stoppet opp noen med erfaringer? Føler kvalmen er på vei vekk og, men det er vel normalt i nå når 2.trimester nærmer seg..

Klem til deg:Heartred
Samme med meg bare litt lenger fram i tid for meg. 4 dager før jeg skulle på tul ble brystene mindre ømme, jeg må ikke opp for å tisse hver natt og kvalmen lettet. Som deg ble jeg kjemperedd for MA og var helt sikker på at jeg kom til å gå verdens verste beskjed på ultralyden.
Alt stod heldigvis bra til i magen på tul så jeg kunne senke skuldrene litt.
Håper du blir beroliget snart også:Heartred Det er ikke spøk å bekymre seg sånn.

Jeg har begynt å miste symptomer nå uke 9.. Kjenner at jeg blir litt redd, men samtidig så vet jeg jo at man ikke kan styre noe. At kroppen ordner opp i ting selv. Men er jo selfølgelig veldig trist om det ikke skulle gå bra.

Last edited:
Jeg har også mistet symtomene den siste uken, er 10+4 var på ul for 1 uke siden alt var bra med den lille :Heartred

Jeg er 11+3 idag og har hatt svingende symptomer i 3 uker... ingen dager er like liksom:confused::D men på TUL er alt fint.
Vil vell si at det er ingen grunn til bekymring så lenge UL så bra ut:angelic:
Ett tips: slutt å stress og slapp av og nyt. Barnet KAN reagere på det:happy::angelic: sitt i sofaen med god samvittighet.... det gjør jeg:hilarious::angelic::smug:

Jeg må bare få si at jeg gleder meg stort til symptomene begynner å avta, og håper det skjer så snart som mulig (8+4 i dag, 11-12 føles lenge til) :bag:

Jeg må bare få si at jeg gleder meg stort til symptomene begynner å avta, og håper det skjer så snart som mulig (8+4 i dag, 11-12 føles lenge til) :bag:
Er nok ikke det at noen savner kvalme eller vonde bryst, men mer bekymringen over at noe er galt ved tap av symptomer :) klarer meg fint uten kvalme jeg, så lenge fosteret er frisk og levedyktig for å si det sånn.

10+1 i dag. Har opplevd gradvis litt mildere symptomer over de to-tre siste dagene jeg også. Det mest merkbare var ømheten i brystene. Men, må si at ingen symptomer er borte fullstendig, bare mindre fremtredende.

Ser jeg var litt kjapp med forrige innlegg... Kvalmen og trøttheten kom brått tilbake dagen etterpå. Brystene litt ømmere igjen. Var bare en liten luke tydeligvis :) 10+4 i dag.

Jeg har begynt å miste symptomer nå uke 9.. Kjenner at jeg blir litt redd, men samtidig så vet jeg jo at man ikke kan styre noe. At kroppen ordner opp i ting selv. Men er jo selfølgelig veldig trist om det ikke skulle gå bra.

Jeg mistet også alle symptomer i slutten av uke 9, og fikk helt panikk.. heldigvis er jeg nå i uke 13 og alt er tipp topp :Heartbigred

Jeg mistet også alle symptomer i slutten av uke 9, og fikk helt panikk.. heldigvis er jeg nå i uke 13 og alt er tipp topp :Heartbigred

Samme her- både kvalme og trøtthet er mye mildere nå, men alt ser ut til å være fint i magen <3 Straks fullgått 13 uker nå. Så da velger jeg å ta det med knusende ro at symptomene er mildere :D

Samme her- både kvalme og trøtthet er mye mildere nå, men alt ser ut til å være fint i magen <3 Straks fullgått 13 uker nå. Så da velger jeg å ta det med knusende ro at symptomene er mildere :D

Godt å høre at flere har mistet symptomer.. jeg er plutselig i mye bedre form, helt rolig i magen(ikke sånne murringer lenger) og blir jo litt stressa da..
Jeg er bare 10+0 da... fortsatt trøtt, og lette kvalmebyger innimellom..men liksom helt annerledes..

Back
Topp