Guttamamma2009
Flørter med forumet
Ja vi og tenkte å si det i helgen vis vi hører hjertet i morgenSamme her. Skal fortelle storebror det i helgen, dersom ultralyden er positiv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi og tenkte å si det i helgen vis vi hører hjertet i morgenSamme her. Skal fortelle storebror det i helgen, dersom ultralyden er positiv
Hei dere
Jeg har siste dagene fått mindre og mindre vondt i brystvortene. Har hatt det fra positiv test, men nå har det altså nesten gitt seg. Med total angst for MA, så er jeg redd det er et tegn på at utviklingen har stoppet opp noen med erfaringer? Føler kvalmen er på vei vekk og, men det er vel normalt i nå når 2.trimester nærmer seg..
Er nok ikke det at noen savner kvalme eller vonde bryst, men mer bekymringen over at noe er galt ved tap av symptomer klarer meg fint uten kvalme jeg, så lenge fosteret er frisk og levedyktig for å si det sånn.Jeg må bare få si at jeg gleder meg stort til symptomene begynner å avta, og håper det skjer så snart som mulig (8+4 i dag, 11-12 føles lenge til)
Jeg har begynt å miste symptomer nå uke 9.. Kjenner at jeg blir litt redd, men samtidig så vet jeg jo at man ikke kan styre noe. At kroppen ordner opp i ting selv. Men er jo selfølgelig veldig trist om det ikke skulle gå bra.
Jeg mistet også alle symptomer i slutten av uke 9, og fikk helt panikk.. heldigvis er jeg nå i uke 13 og alt er tipp topp
Jeg mistet også alle symptomer i slutten av uke 9, og fikk helt panikk.. heldigvis er jeg nå i uke 13 og alt er tipp topp
Jeg er bare 10+0 da... fortsatt trøtt, og lette kvalmebyger innimellom..men liksom helt annerledes..Godt å høre at flere har mistet symptomer.. jeg er plutselig i mye bedre form, helt rolig i magen(ikke sånne murringer lenger) og blir jo litt stressa da..