Mindre symptomer etter fullgått 11 uker..

Spire21

Forelsket i forumet
Marshmallows2021
Utmarsj 2024
Hei dere :)
Jeg har siste dagene fått mindre og mindre vondt i brystvortene. Har hatt det fra positiv test, men nå har det altså nesten gitt seg. Med total angst for MA, så er jeg redd det er et tegn på at utviklingen har stoppet opp noen med erfaringer? Føler kvalmen er på vei vekk og, men det er vel normalt i nå når 2.trimester nærmer seg..

HCG stiger frem til uke 10, så stabilisere det seg. Du kan si at kroppen gjerne blir tolerant for den stabile mengden (hos de fleste).

Ingen grunn til å tenke MA :)

Har ikke noe svar, men jeg har følt akkurat det samme siste uken nå, pluss litt blødninger og har sittet i tlf med legevaktsentralen flere netter å hulket. LIVREDD førstegangsgravid:(

HCG stiger frem til uke 10, så stabilisere det seg. Du kan si at kroppen gjerne blir tolerant for den stabile mengden (hos de fleste).

Ingen grunn til å tenke MA :)

Så godt å lese, det hjelper å høre sånt når man er så urolig! :)

Huff såpass.. :( Hvilken uke er du i? Hva sier de på legevakten?
11+1 idag, de sier at det er vanlig og at jeg ikke skal bekymre meg:wtf: fikk anbefalt å ringe å be om tul imorgen siden jeg har hatt blødninger i litt over en uke nå, men at det mest sannsynlig går fint ettersom jeg ikke har hatt kraftige smerter eller blødninger.

11+1 idag, de sier at det er vanlig og at jeg ikke skal bekymre meg:wtf: fikk anbefalt å ringe å be om tul imorgen siden jeg har hatt blødninger i litt over en uke nå, men at det mest sannsynlig går fint ettersom jeg ikke har hatt kraftige smerter eller blødninger.

huff så skummelt :( jeg har også hatt endel blødninger, men ikke siste måneden heldigvis. Men frykter likevel at utviklingen stoppet da. Jeg skal ha privat ultralyd nesteuke selv, og gruer meg så innmari Si gjerne ifra hvordan det går i morgen? ❤️

huff så skummelt :( jeg har også hatt endel blødninger, men ikke siste måneden heldigvis. Men frykter likevel at utviklingen stoppet da. Jeg skal ha privat ultralyd nesteuke selv, og gruer meg så innmari Si gjerne ifra hvordan det går i morgen? ❤️
Skjønner bekymringen, krysser fingrene for deg❤️ Oppdatering kommer!

Sitter mef samme tanker i kveld. Har følt meg mindre gravid denne helgen en jeg har gjort tidligere og jeg har "bare" vært trøtt og humør syk hele svangerskapet. I dag er jeg 9+4 og jeg kjenner uroen.
Er det en MA? Vil jeg snart se blod når jeg går på do? Eller er jeg bare litt "hysterisk" og alt er egentlig helt i orden?
Jeg synes denne tiden er skrekkelig vanskelig og håper at alt er bra og at magen snart vokser og jeg kjenner liv i magen :Heartred

Sitter mef samme tanker i kveld. Har følt meg mindre gravid denne helgen en jeg har gjort tidligere og jeg har "bare" vært trøtt og humør syk hele svangerskapet. I dag er jeg 9+4 og jeg kjenner uroen.
Er det en MA? Vil jeg snart se blod når jeg går på do? Eller er jeg bare litt "hysterisk" og alt er egentlig helt i orden?
Jeg synes denne tiden er skrekkelig vanskelig og håper at alt er bra og at magen snart vokser og jeg kjenner liv i magen :Heartred

Jeg også plages veldig pga uro, nyter ikke å være gravid :(Har en tendens til å tenke ganske pessimistisk, så håper dette bare er en overreaksjon. Gleder meg også til spark og mage, føler det er tryggere da.. ❤️

Jeg også plages veldig pga uro, nyter ikke å være gravid :(Har en tendens til å tenke ganske pessimistisk, så håper dette bare er en overreaksjon. Gleder meg også til spark og mage, føler det er tryggere da.. ❤️
Jeg krysser også fingrene for at det er normalt at det blir slik. Jeg klarer ikke å huske hvordan det var sist jeg var gravid, men det sies jo at 2. trimester er det mest behagelige. Så satser på at det betyr at mindre intense symptomer på graviditet er en del av pakka:nailbiting:
Vi skal på privat ultralyd 04.09 (19 dager igjen!) så da håper jeg at vi får se en frisk og rask baby sprelle rundt :Heartred

Merker også at symptomene har avtatt de siste dagene. Er 12+2 uker idag. Mindre kvalm. Men reagerer fortsatt på enkelte lukter og brekker meg.. Synes det er deilig å ikke være kvalm hele tiden. Håper kvalmen ikke tar seg opp igjen.

Jeg ble bedre i slutten av uke 9... , litt uvæl uke 10 også, men nå 12+5 føler jeg meg helt fin.. :love7deilig når det gir seg tidlog!xsmile3

Jeg har også litt mindre symptomer nå! 12+1. Den verste kvalmen har gitt seg og har ikke like vondt i puppene.. Håper på at alle disse «vondtene/kvalmen» gir seg og at man kan føle seg litt oppegående igjen:wideyed:

Jeg er 12 uker i dag, å merker ikke noen symptomer de begynte å avta de siste ukene mer og mer, våknet i dag å følte meg helt fin.
Kjenner man blir litt urolig men skal heldigvis til legen i morgen så får jeg håpe jeg får høre et hjerte.
Har ikke hat noe blødninger eller smerter men beskymringen for at noe er galt er der.

Jeg begynte å føle meg veldig mye bedre allerede for to uker siden. Har følt meg litt uggen etter det og, men ikke dårlig-dårlig. Er bare 10+2 så har vært litt bekymret, men aller mest tenkt at det må ha kommet av at jeg muligens har vært gravid lengre enn jeg tror. Var på TUL i dag og så en frisk liten bolle som var akkurat så stor som 10+2 skulle tilsi, så det gjorde meg lettet - og ikke minst glad over å ha en lettere graviditet så langt enn det min forrige var.

Jeg begynte å føle meg veldig mye bedre allerede for to uker siden. Har følt meg litt uggen etter det og, men ikke dårlig-dårlig. Er bare 10+2 så har vært litt bekymret, men aller mest tenkt at det må ha kommet av at jeg muligens har vært gravid lengre enn jeg tror. Var på TUL i dag og så en frisk liten bolle som var akkurat så stor som 10+2 skulle tilsi, så det gjorde meg lettet - og ikke minst glad over å ha en lettere graviditet så langt enn det min forrige var.
Åh så kos å høre, da er det bare å nyte

Jeg er 12 uker i dag, å merker ikke noen symptomer de begynte å avta de siste ukene mer og mer, våknet i dag å følte meg helt fin.
Kjenner man blir litt urolig men skal heldigvis til legen i morgen så får jeg håpe jeg får høre et hjerte.
Har ikke hat noe blødninger eller smerter men beskymringen for at noe er galt er der.
Spennende, håper du får høre hjertet da❤️ Men kan kanskje være for tidlig å høre også, så ikke uroe deg dersom legen ikke finner

Back
Topp