Mindre symptom- andre?

Solbaer79

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Hei damer! Blir ganske stressa over at eg følte meg så mykje meir uggen og småkvalm måndag og tysdag denne veka, og no i går og i dag merker eg ikkje noko særleg i det heile.. er 4+4 i dag og berre kjemperedd det har stoppa opp. Skikkeleg tullete å gå rundt å vere så stressa på dette, hjelper jo ingenting! Blir ikkje noko mindre trist om det ikkje går vegen at eg har stressa med det på førehand.. Berre litt "frynsete" her no kjenner eg :-(

Ingen grunn til bekymring! Vi kan godt bytte ;) Jeg skulle gjerne hatt en pause fra kvalme 24 timer i døgnet.
Symptomer kommer og går, noen kjenner mye, andre lite og andre igjen ingenting. Det er bare sånn det er.
Jeg hadde vært sjeleglad om jeg slapp være så dårlig hele tiden! :)

Jeg synes nesten det er rart p ha symptomer så tidlig, har lurt litt på om jeg lider av placebo-effekten :p Men merket jo også noe før testen, var jo defor jeg tok den, så det er vel bare sånn denne gangen. Men de kan komme og gå, det er helt normalt :)

Håpar dokke har rett ;-) Hadde liksom forventa sakte men sikkert sterkare symptom, ikkje att dei var der og så vart mindre igjen.. :S

Las litt inne på gravid verden, ein artikkel om gravide som er litt stressa og nervøse- trur eg kjøper det dei skreiv der om å sei til seg sjølv "eg gjer så godt eg kan"- var litt beroligande på ein måte ;-) Må ha noko å erstatte krise/bekymringstankane med!

Last edited:
Tror det er ganske vanlig med til og fra symptomer.
Bare frustrerende ikke liksom å føle seg ordentlig gravid.

Jeg har overhodet ingen symptomer :P Jeg var veldig stressa på det forrige gang, men denne gangen er jeg mer avslappa på det, det er liksom mitt symptom og ikke ha noen :) Hadde forøvrig nesten ingen plager hele svangerskapet heller :P

Sist gang merket jeg ingenting før kvalmen kom i uke 6, denne gangen har jeg hatt mensmurringer og større/ømme pupper omtrent rett etter unnfangelsen. Så det meste er vel normalt? Jeg tenker at man får bare nyte dagene hvor kroppen er tilnærmet normal :)

Tenkte meir på at eg fekk symptom tidleg (ikkje mangel på symptom) men at dei så har blitt mindre i går og i dag :S Trudde dei berre skulle forsterke seg utover i veka..ikj forsvinne igjen..derfor eg blei stressa.

Men kjenner jo fortsatt på litt då! Både ømme pupper, og i dag er eg også veldig trøtt..så kanskje berre litt annleis symptom ;-)

Tenkte meir på at eg fekk symptom tidleg (ikkje mangel på symptom) men at dei så har blitt mindre i går og i dag :S Trudde dei berre skulle forsterke seg utover i veka..ikj forsvinne igjen..derfor eg blei stressa.

Men kjenner jo fortsatt på litt då! Både ømme pupper, og i dag er eg også veldig trøtt..så kanskje berre litt annleis symptom ;-)

Tror det går veldig opp og ned det der :) Krysser fingra for at jeg ikke blir kvalm foreløpig jeg, men det kommer vel :P

Går veldig opp og ned her også det er helt normalt

Ja er akkurat sånn jeg føler det :/ Vil ikke være kvalm og sånn, men er bedre det nå så tidlig slik at man føler seg gravid :p
Ja, hadde vært ok å føle seg gravid. Innbiller meg at det hadde føltes litt mer virkelig eller tryggere eller noe da.. Bare sånn inntil jeg vet det er et hjerte som slår eller det går an å kjenne liv eller sånn altså ,-)

Ja, hadde vært ok å føle seg gravid. Innbiller meg at det hadde føltes litt mer virkelig eller tryggere eller noe da.. Bare sånn inntil jeg vet det er et hjerte som slår eller det går an å kjenne liv eller sånn altså ,-)

Kunne ikke sagt det bedre selv! Er AKKURAT hva jeg føler. Er 5+2 nå og det er tross alt tidlig men årh, det er bare den tryggheten altså :P

Jeg har også lite symptomer, men nyter det :P Man kjenner liksom at kroppen jobber likevel på en måte.

Ikke så mye symptom enda, men kjenner litt på halsbrann og ømme pupper. Kvalm om kvelden. Frykter det blir verre fremover ;-)

Veldig lite her også og jeg er vel i uke 8.. Økt matlyst bare, og er enig at det hadde vært deiligere å kjenne litt mer symptomer nå i starten for å få en ekstra trygghet. Men jeg får jo gjort utrolig mye, så må jo bare tenke positivt og heller nyte de små øyeblikkene hvor noe merkes :-)

Jeg hadde masse symptomer allerede før positiv test de andre gangene. Denne gangen er det ingenting! Ikke engang ømme pupper :p blir bekymra av det, men tenker så lenge det ikke har vært noen blødning så må jeg bare tro jeg er heldig denne gangen. Enn så lenge :D

Her varierer det veldig. Har ikke sånn veldig mange symptomer enda, men de kommer og går. Jeg er 5+4. På kveldene er det jeg kjenner på kroppen at jeg er gravid.

Føler og tenker det samme. Har så å si ingen symptomer, så blir nesten usikker på om jeg faktisk ER gravid og går helt tiden rundt og føler TR kommer hvert øyeblikk, særlig når jeg kjenner det river i magen. Er nok litt ekstra engstelig da jeg mistet i uke 6 i juli. Prøver å bare nyte i stedet at jeg ikke føler så mange symptomer, for jeg er tidvis kvalm nå, men om det er grunnet lite/dårlig søvn, ting jeg spiser eller om det er graviditeten, vet jeg ikke. Vet bare at kvalmere enn det jeg er nå og da, DÈT frister ikke så veldig. Som de andre sier, det meste er vanlig - mye symptomer, lite symptomer, variable symptomer. Så lenge du ikke blør og har sterke magesmerter, så får vi satse på at alt er som det skal være. Vi skal komme oss i mål i juni! Slapp og kos deg, god helg. :)

Back
Topp