mindre sparking i magen i varmen?

Helenesmamma

Elsker forumet
holder på å dø i denne varmen.syns det sparker mindre og inni nå.det er vel varmen tenker jeg.hva med dere?

ja,det er nok det.drakk nettopp et iskaldt glass vann på styrten.då reagerte hu[:)]off eg blir så nervøse når der går ei stund uten spark

Når eg sitte mitt i solå me bar mage føle eg han sparke ennå mer, som om han syns det e ubehagelig. pleie å dekka te magen når eg sole meg pågrunn av det.

I dag har det vært utrolig varmt og lummert her i oslo og lillebaby har vært spinnvill.. sparket og styra rundt. H*n har fått kosetøyskilpadde i dag, den var såå myk og deilig!

ORIGINAL: malin84

Når eg sitte mitt i solå me bar mage føle eg han sparke ennå mer, som om han syns det e ubehagelig. pleie å dekka te magen når eg sole meg pågrunn av det.

Signerer den[;)]

TERMIN 24 SEPTEMBER

Guttungen min også sparker mer når jeg soler meg.. Men, det behøver jo ikke være at de ikke trives. De er jo mer aktive når vi er rolige og dessuten så kan de begynne å reagere på lys og følge lyskilden inni der... Så lenge man er flink til å drikke mye kaldt så tror jeg de har det bra!!! Jeg dekker ikke til magen..

Back
Topp