Mindre spark ?!

idamor4

Flørter med forumet
Jeg er i uke 24 nå, og har kjent spark ganske tidlig. Lille i magen har vært aktiv siden jeg begynte og kjenne liv, men nå de sste to ukene har det blitt mindre og mindre spark. Er dette normalt? Kjenner jeg blit litt bekymret..

Så lenge du kjenner det daglig, er det ikke noe å bekymre seg over. EGENTLIG. Men dersom du ikke klarer å slå deg til ro med det, tar du kontakt med jordmor!
Viktigste er at du klarer å slappe av :)

Håper alt er bra!!

Akkurat sånn har jeg det også... mindre spark og mindre kraft i spark og bevegelser... greier heller ikke å slappe av helt..

jeg har det også sånn! men merker de biiitte små dunka er nedover, så kan være hun har snudd seg?

Her er det full rulle alle veier. Begynner tidligere og tidligere på dagen. Idag holdt den på fra halv syv om morgenen, og har nettopp harr et lite opphold på; tada; en HALV time. Wow lzm. Den ligger aldri i ro virker det som. Kan jo hende din ligger i ro slik at all bevegelse liksom er innover. Prøvd å dytte på, drikke kald saft eller sette på en sang? Min har allerede fastsatt musikksmak. Og jeg er fornøyd. Full fest til Týr og Amon Amarth ^^

Jeg har dager der hun er mer stille enn andre dager, og tok opp dette med jordmor. Så tidlig i svangerskapet kommer det mest an på hvordan babyen ligger hvorvidt man kjenner mye eller lite. Sålenge man kjente liv daglig skulle man ikke bekymre seg i følge henne. 

Alt er nok i skjønneste orden, og babyen din ligger nok bare annerledes enn den har gjort tidligere:) Men som noen andre sa, dersom du er veldig bekymret er det bare å ta kontakt med jordmor. De er her for oss de dagene som er fylt av mer bekymring enn andre:)

Back
Topp