Mindre spark. Mer bevegelse

Ponyta

Elsker forumet
Har lagt merke til at mini i magen beveger seg mer og at sparkene har avtatt litt. Føler han beveger MYE på seg og er ofte aktiv. Flere som opplever det? Tenker det er fordi plassen i magen blir mindre...

Godt mulig det ,kjennes ut som større bevegelser , kjennes ut som han snur seg rundt og rundt. Spark over hele magen . Når er det vanlig at de bare ligger med hodet ned ? Er min tredje , men husker ikke .

Ja, samme her. Sparker litt fortsatt, men blir nok trangere og trangere der inne :)

Juble: De trenger ikke legge seg med hodet ned før uke 36 sa jm på sist kontroll. Min hadde da plassert seg fint i seteleie :P Men hun mente det var ingen indikasjon på at det var slik jeg kom til å føde.

Ja, samme her. Sparker litt fortsatt, men blir nok trangere og trangere der inne :)

Juble: De trenger ikke legge seg med hodet ned før uke 36 sa jm på sist kontroll. Min hadde da plassert seg fint i seteleie :P Men hun mente det var ingen indikasjon på at det var slik jeg kom til å føde.
Ok :) vet ikke om det er rompa eller hodet jeg kjenner av og til høyt oppe, kanskje begge hvis han snur seg mye.

Ok :) vet ikke om det er rompa eller hodet jeg kjenner av og til høyt oppe, kanskje begge hvis han snur seg mye.

De kan legge seg med hode ned før uke 36 da, så er ikke så enkelt og si hvordan dem egentlig ligger. Hehe :)

De kan legge seg med hode ned før uke 36 da, så er ikke så enkelt og si hvordan dem egentlig ligger. Hehe :)
Naturligvis kan de legge seg med hodet ned før uke 36, men fra uke 36 er det ikke store plassen til å bevege seg på der inne :) ;) Og om man har født før kan hodet feste seg tidligere enn førstegangsfødende har jeg hørt.

Jeg har hørt motsatt, at førstegangsfødende sine babyer gjerne fester hodet tidligere, hehe :P

Men ja, jeg kjenner ikke særlig spark lenger. Mer bevegelser, gjerne glidene. Og dytting. Og hikking :)
Er vel trangere der. Har begynt å dytte litt oppi ribbeina og :)

Jeg har hørt at det ofte hender at ikke hodet fester seg i det hele tatt med flergangsfødende:) søstera mi sinn festa seg tidelig, hun fikk på termin:)

Hun beveger seg masse her, ikke så mye spark , viss jeg ikke dyttet og "plager" henne litt, da gir hun meg en skikkelig en i sia :p men er litt mer gliden bevegelse :) og hun har snudd seg, hode ned i noen uker, og er 26+2 nå..

Her har det også de siste ukene vært mer bevegelser enn spark :) Han liker å presse ut hodet/rompa i siden på meg. Storebror synes det er kjempe kjekt å kjenne og se på :P

Her har sparkene avtatt nesten helt. Hender seg på morgenen at han vil vekke meg eller noe sånt, men ellers så snur han og vrir han på seg som en annen idiot. :p Satt på bussterminalen tidligere i dag og lo meg skakk for alt han fant på i magen! Bula ut i alle retninger, og når jeg dytta på ham så begynte han å sprelle som en tulling og vri seg enda mer. Dere kan bare tenke dere hvor morsomt det var for far da.. :p

Back
Topp