Mindre melk??

LilleDelfin

Forelsket i forumet
De siste dagene er ikke puppene mine særlig harde lenger..
De er heller myke, og det virker egentlig som det ikke er så mye melk i dem..
Vesla virker heller ikke helt fornøyd..

Er dette normalt? Tenker at det kanskje bare er et økedøgn, og at melka egentlig har stabilisert seg.. Men blir jo litt engstelig.. Tenk om jeg skulle få mindre melk!!! det ville jo vært krise.. Er så viktig for meg å amme, og nå har jeg gjennomgått tre uker med brystbetennelse og sopp uten å gi opp, så da skal jeg søren meg klare å amme så lenge jeg vil!!!

Jeg og hadde det sånn for en uke si.Brystene var helt slappe og snuppa virket urolig med puppen fra ettermiddagen og frem til natta, da gav jeg mme sånn at hun fikk sove. sånn hadde jeg det i to dager, tredje dagen merket jeg det godt i puppene og snuppa var er fornøyd. så da hadde jeg øke døgn tydligvis.

så kan være det er det hos deg og.

Puppene mine er myke, men har masse melk. Snuppa gulper i seg som bare det [:)] Allerede gått gjennom en økeperiode og mistenker at det er en til rett rundt hjørnet. Men nå er jeg ikke sår mer, så da går det greit med økeperiode [;)] Hvis du synes du har lite melk så anbefaler jeg bringebærbladkapsler. De øker melkeproduksjonen. Jeg bruker de, og merker forskjell hvis det er en dag jeg har glemt å ta de [:D]

ORIGINAL: sandefjordsjente

Puppene mine er myke, men har masse melk. Snuppa gulper i seg som bare det [:)] Allerede gått gjennom en økeperiode og mistenker at det er en til rett rundt hjørnet. Men nå er jeg ikke sår mer, så da går det greit med økeperiode [;)] Hvis du synes du har lite melk så anbefaler jeg bringebærbladkapsler. De øker melkeproduksjonen. Jeg bruker de, og merker forskjell hvis det er en dag jeg har glemt å ta de [:D]

Okey.. [:)]
Har litt bringebærblad-te igjen.. Kanskje jeg skal drikke opp den [;)]

Back
Topp