Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det andre som opplever at melkemengden har gått ned etter vaksine? Siste to dagene har jeg merkbart mindre (jeg vet det fordi jeg fullpumper) - tok vaksine søndag kveld.
Se der ja! Kan hende jeg som pumper ser det tydeligere enn ammende mødre, men nå er det uansett i orden igjenDet er vist i studier at flere kvinner rapporter midlertidig mindre melk et par dager etter covid vaksine, så ikke overraskende å lese dette dog helt ufarlig, og kommer seg fort igjen
Når jeg tenker meg om så ammet jeg typ hele kvelden samme dag som jeg tok vaksine, kanskje det var mindre melk da?Se der ja! Kan hende jeg som pumper ser det tydeligere enn ammende mødre, men nå er det uansett i orden igjen
Samme her! Holdt på å bli gal av ammemaraton hele natten 1,5 døgn etter vaksinen, men det har bedret seg nå. Spennende om det var det som gjorde det!Når jeg tenker meg om så ammet jeg typ hele kvelden samme dag som jeg tok vaksine, kanskje det var mindre melk da?
Jeg fikk Moderna hvertfallSamme her! Holdt på å bli gal av ammemaraton hele natten 1,5 døgn etter vaksinen, men det har bedret seg nå. Spennende om det var det som gjorde det!
Noen som vet om det gjelder både Pfizer og Moderna?
Jeg fikk PfizerSamme her! Holdt på å bli gal av ammemaraton hele natten 1,5 døgn etter vaksinen, men det har bedret seg nå. Spennende om det var det som gjorde det!
Noen som vet om det gjelder både Pfizer og Moderna?
Enig, veldig viktig å melde innHar dere som har opplevd dette meldt det inn som bivirkning?
Siden kvinnehelse stort sett blir nedprioritert vil jeg oppfordre alle som opplever dette til å melde det inn som bivirkning, så de kan få statestikk på det!
Jeg har meldt inn via helsenorge.noHar dere som har opplevd dette meldt det inn som bivirkning?
Siden kvinnehelse stort sett blir nedprioritert vil jeg oppfordre alle som opplever dette til å melde det inn som bivirkning, så de kan få statestikk på det!