Mindre med liv

Kaktusen<3

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Er det noen andre som har merket noe mindre liv de siste dagene? Jeg er 21+6 i dag. Har kjent masse med liv mange ganger om dagen, spark som både kjennes og ses utenpå magen. Men i går var bevegelsene så svake, såvidt jeg kjente noe. Andre som har opplevd det?

Jeg hadde en sånn dag i forgårs. Men så tok det seg opp igjen i går. Er 20+5 i dag.

Tok seg opp i går, mente jeg. Og i natt og i morrest har det også vært fullt sirkus. Tenker hun trengte en hviledag med all den hardtreninga.

Husk på at det blir mindre plass etterhvert, og at det godt kan hende de snur på seg og sparker mot ryggen ;)

Tok seg opp i går, mente jeg. Og i natt og i morrest har det også vært fullt sirkus. Tenker hun trengte en hviledag med all den hardtreninga.
Husk på at det blir mindre plass etterhvert, og at det godt kan hende de snur på seg og sparker mot ryggen ;)

Takk for betryggende ord her damer! :) H*n har nok kanskje hatt en hviledag eller to, og muligens snudd seg ja :) For kjenner jo noe, men svakt bare :)

Jeg begynte å få krafige spark forje uke. Men ikke hatt noe de siste to dagene nå.

De har god plass der inne så kanskje de bare har snudd seg og har bevegelser inn mot morkaka eller ryggen? Det kjenner vi ikke så godt :-) Her var det også rolig i noen dager før det tok seg opp igjen i helga :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

De har god plass der inne så kanskje de bare har snudd seg og har bevegelser inn mot morkaka eller ryggen? Det kjenner vi ikke så godt :-) Her var det også rolig i noen dager før det tok seg opp igjen i helga :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja det var nok det h*n hadde gjort, for nå er det fullt sirkus igjen :D

Babyen har nok god plass der inne ennå. Jeg merker det slik du beskriver av og til. Slik som i går var en veeldig aktiv dag, mens hittil i dag er det stille :) Det er nok normalt nå siden babyen har god plass.

Jm "krever" ikke daglig liv før uke 23 ;) plutselig ligger den lille og sparker mot morkaka.
Bare vent til den stuper kråke rett nedi ei full blære du ;) hi hi

Jm "krever" ikke daglig liv før uke 23 ;) plutselig ligger den lille og sparker mot morkaka.

Storesøster sparket masse i ribbeina, jeg synes det var verre :P Vet at ikke jordmor krever daglig liv før i uke 23, men har kjent det daglig lenge så uvant når h*n var så stille :) Nå er det fullt med liv igjen da, så sikkert snudd seg tilbake :)

O.o da håper jeg at jeg kjenner noe snart da for har nesten ikke kjent noe i det hele tatt og er 20uker imorgen og dette er nr2 ...

Back
Topp