Mindre mage

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Andre som har merket at magen har krympa??

Uke 18
1417333304407.jpg

Uke 21
1417333322730.jpg

Den "harde kulen" altså livmoren har ikke krympet, men magen er ikke så oppblåst nå som i begynnelsen :-)

Jeg skrev en tråd om at magen har forandret seg for en stund siden. Trodde kanskje det hadde noe med leie til babyen og gjøre, men vet ikke.

Kanskje du er mindre oppblåst? Eller at babyen har fått større plass pga voksende livmor og har lagt seg i et annet leie?:) eller at det kun er formen på magen som er annerledes?

Kanskje du er mindre oppblåst? Eller at babyen har fått større plass pga voksende livmor og har lagt seg i et annet leie?:) eller at det kun er formen på magen som er annerledes?
Er nok mindre oppblåst.. kan nesten trekke magen helt inn nå, noe jeg ikke kunne før.. men magen er mye hardere nå

Jeg har også noia for at fersken ikke vokser som hun skal, da jeg føler at magen ikke vokser. Er 22 uker idag, og man ser såvidt at det er mage der.. Følte meg større før, men slet også med oppblåst og treg mage for noen uker siden.

Er akkurat sånn for meg også! Er noen dager at magen fortsatt blir oppblåst, men på det jevne er den mye mindre :) 20 uker i dag!

Plutselig hadde jeg stor mage igjen igår..hehe.. gøy!

Back
Topp