Mindre mage med nr 2?

malii

Gift med forumet
Dere som har gått gravide før, hvordan er magen i forhold til det den var sist?

Min er mye mindre enn sist, viser knapt at jeg er gravid. Med gutten min hadde jeg helt tydelig gravidmage i uke 16 og en veldig guttemage hele svangerskapet. Nå føler jeg at jeg bare har fått ekstra mye "håndtak" og en liten fettkul selvom jeg veier mindre nå en sist jeg var gravid[:D] Kan jo hende at det er jenta som er på vei, er en helt annen mage og svangerskap så langt denne gangen.. [:)]

Kan egentlig ikke sammen ligne etter som jeg har fått en bilring [:'(] men tror jeg har den samme kule som sist under [8D]

kanskje jenta som er på vei da ja [:)][:)]
dette er mitt 3 svangerskap, med nr 1 var jeg liten, med nr 2 akkrat passe, denne gangen er magen vært synlig allerde synlig siden uke 12 ca... med de andre ca 17-18..
så tror magen blir enda litt større denne gang. [;)]

Med nr 1 kom ikke magen før jeg var 7,5 mnd på vei.... med nr 2 kom den fortere, men var liten da også og magen var lik i form begge gangene....selv om nr 1 var jente og nr2 var gutt.
Denne ganga kommer magen seinere enn med nr 2...men den kommer :)

Ååååå ja.... Første gangen så hadde jeg stooOOooor mage, andre gangen mye mindre. Var i 7. mnd og folk trodde jeg var i 3-4 mnd[8D]
Denne gangen (3. gangen) så har jeg stor mage igjen.
Har 2 gutter så størrelsen på magen har ingenting å si[:)]

jeg syns min er større og kom tidligere... tenker at det er fordi det ikke er sååå lenge siden den var gravid og stor sist, at den ikke er helt på "plass" enda.

Jeg fikk jente sist og har gutt nå, magen er like liten som sist...
Følte først at den var større denne gangen, men trekker det tilbake nå...
Alle jeg treffer blir kjempe overrasket når jeg sier at det blir gutt, da spørr de: har du fått vite det sååå tidelig??[:-] og når jeg forteller at jeg er nesten 20 uker blir de overrasket

Fått mye større og fortere mage nå.

Kom fortere denne gangen, men som du sier har mer håndtak og litt ekstra på magen fra førstemann- så har ikke like fin og hard mage sånn sett..

ORIGINAL: *Carine*

jeg syns min er større og kom tidligere... tenker at det er fordi det ikke er sååå lenge siden den var gravid og stor sist, at den ikke er helt på "plass" enda.

Enig..alle tror jeg er lenger på vei, fikk tidlig mage sist også, men ikke sååå tidlig..

Magen var liten sist, og det ser ut som den blir det denne gangen også. Begynner å synes litt nå, men ser ikke veldig gravid ut enda...

Større og tidligere, for hvert svangerskap.

ORIGINAL: malii

Dere som har gått gravide før, hvordan er magen i forhold til det den var sist?

Min er mye mindre enn sist, viser knapt at jeg er gravid. Med gutten min hadde jeg helt tydelig gravidmage i uke 16 og en veldig guttemage hele svangerskapet. Nå føler jeg at jeg bare har fått ekstra mye "håndtak" og en liten fettkul selvom jeg veier mindre nå en sist jeg var gravid[:D] Kan jo hende at det er jenta som er på vei, er en helt annen mage og svangerskap så langt denne gangen.. [:)]

er akuratt det samme her! jeg ser bare litt kjukk ut, men ikke gravid liksom... men kjenner når jeg tar på den at det ikke er kjukkemage. sist hadde jeg sånn stram fin guttemage kjempetidlig...

men jeg vet ikke om jeg har jente i magen da... det er det bare magefølelsen som sier. gleder meg til å få vite [:D]

ca samme her tror jeg. Må sjekke bilder når jeg kommer hjem [:D]

Men den er ikke like stram og fast som sist nei [:D] Har nok noe slappere mage nå enn sist, og så er kanskje ikke magemusklene helt på plass etter sist.

Back
Topp