Mindre liv?

FrøkenFrustrert

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Hei dere! Trenger litt hjelp. Tuppa i magen pleier å være ganske vilter på kvelden, det var hun ikke igår kveld. Ja, hun har noen dager innimellom hun er roligere.
Men er litt nervøs. Jeg kjente at hun beveget seg litt, men var liksom ikke no ordentlig spark. Skal jeg bekymre meg? Jeg har en tendens til å bekymre meg for mye og unødvendig, så vil høre med dere først :) :)

Er du nervøs, ta deg en telefon :-)
Bedre å ringe en gang for mye enn for lite :-)
Vi går inn i en periode nå hvor bevegelsene vil bli mindre, da det begynner å minke på plass. Min for eksempel, bøller mer enn den sparker og slår. Og dermed så blir bevegelsene annerledes, men det er ingenting i veien med det :-)
du kjenner mønsteret til barnet ditt best :-)

Hei dere! Trenger litt hjelp. Tuppa i magen pleier å være ganske vilter på kvelden, det var hun ikke igår kveld. Ja, hun har noen dager innimellom hun er roligere.
Men er litt nervøs. Jeg kjente at hun beveget seg litt, men var liksom ikke no ordentlig spark. Skal jeg bekymre meg? Jeg har en tendens til å bekymre meg for mye og unødvendig, så vil høre med dere først :) :)

Hei! Jeg har hatt to kvelder dette svangerskapet hvor jeg hvor jeg har bekymret for lite liv (kun et par glidende bevegelser iløpet av 4-5timer). Jeg ringte ikke føden/jordmor ettersom det tok seg opp etter noen timer, men hadde det ikke gjort det hadde jeg definitivt ringt.

Jeg regner med du har prøvd de kjente triksene med å innta noe søtt, eventuelt kaldt, og legge deg ned for å kjenne etter bevegelser?

Dersom du ikke kjenner noe liv nå på morgenen, eller dersom det er mindre enn normalt ville jeg helt klart ringt. Ring heller en gang for mye :)

Prøv å drikke noe søtt, saft eller lignende. Og så vent på å kjenne bevegelser. Jeg var innom føden og hadde ikke noen spark når det tok CTG da ga de meg saft[emoji4]
Babyen min er også rolig, roligere enn No.1 og roligere enn babyene av noen av mine gravide venner som får skikkelige sparker men jeg får litt sånn svake bevegelser. Alt er bra med babyen på UL og CTG så jeg tenker at det blir fest når hun fødes siden det har vært rolig i magen[emoji4][emoji4]

Tusen takk for svar søte dere! Er så utrolig godt å ha dere her inne! En time etter jeg skrev dette så sparket hun litt ifra seg, jeg lurer på om hun bare har snudd seg å lagt hodet ned, for da pleier jeg å kjenne mye mindre. Men fikk noen småspark opp i ribbeina. Jeg har også en rolig baby merker jeg, for hun har aldri vært kjempeaktiv liksom, så hadde nok bare en rolig dag igår... åhh, er så vondt med disse tankene. Men føler det er mye bedre idag, beveget og sparket litt ifra seg, så tror jeg kan ta det helt med ro:):)
Tusen, tusen takk søte dere!

Back
Topp